Gemeente Nijmegen
max €120 per uur
Gelderland
16 uur per week
01 juni 2025
31 december 2025
Organisatie
Werken voor een stad met ambitie. Dit is Nijmegen: de oudste stad van Nederland. Een levendige universiteitsstad met een rijke historie. Een aantrekkelijke winkelstad met een breed cultureel aanbod, Bourgondisch en gastvrij. Een stad die grenst aan mooie en uitgestrekte natuurgebieden, voor wie juist de rust zoekt. Een prachtige stad om in te wonen ... en te werken.
Opdracht
De gemeente Nijmegen streeft ernaar om een wendbare en resultaatgerichte organisatie te zijn waarin de opgaven van de stad centraal staan. De HR-dienstverlening die we daarbij voor ogen hebben is gericht op de gemeente-brede opgaven en op het verbeteren van onze ambtelijke organisatie.
De afdeling P&O werkt iedere dag hard om alle P&O processen goed te laten verlopen. Met name door de groei van de organisatie, de complexe uitvoering van sommige regelingen en de livegang van de Youforce app, maken dat er gekeken moet worden naar de P&O processen. Deze moeten efficiënter, transparanter en beter afgestemd worden op de behoefte van de organisatie en de medewerkers.
De P&O processen moeten zodanig ingericht zijn dat deze als efficiënt, transparant en gebruiksvriendelijk worden ervaren door de medewerkers.
De adviseur digitalisering is (mede)verantwoordelijk voor het optimaliseren, (her)ontwerpen en bundelen van HR-processen binnen Youforce, waarbij de best practices van Visma-Raet gebruikt worden als basis. Je werkt samen met HR en Salarisadministratie om processen niet alleen digitaal in te richten, maar ook begrijpelijk, efficiënt en gebruiksvriendelijk te maken voor (eind)gebruikers. Je borgt deze processen in de organisatie, begeleidt gebruikers en levert concrete output op zoals procesbeschrijvingen en testscenario's.
Je werkt zelfstandig en resultaatgericht.
Inrichten van:
- Indiensttreding nieuwe medewerkers;
- In-, door- en uitstroom (IDU), eerst ambtelijk daarna raadsleden, stagiaires etc.;
- Omzetten en beëindigen arbeidscontracten;
- Uren, salaris, functiewijzigingen;
- Verzuimmanager optimaliseren qua taakverdeling en rollen.
Competenties
- Klantgericht;
- Motiveren;
- Resultaatgericht werken;
- Overtuigend;
- Besluitvaardigheid;
- Kritisch;
- Analyserend vermogen.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting).
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox