Belastingsamenwerking Oost-Brabant
max €82 per uur
Utrecht
28 uur per week
06 mei 2025
01 mei 2026
Opdracht omschrijving
Jij zorgt ervoor dat onze inwoners makkelijk toegang hebben tot de juiste informatie, nu en in de toekomst, en speelt een cruciale rol in onze digitale transformatie richting self-service. Jij zorgt ervoor dat onze boodschap helder, toegankelijk en zichtbaar is voor iedereen. Je zult meewerken aan de herontwikkeling van al onze communicatiemiddelen, van brieven tot digitale kanalen. Of het nu gaat om het bijwerken van onze website via het CMS, het ontwikkelen van een nieuwe website, het creëren van pakkende teksten voor sociale media, of het beheren van ons intranet – jij pakt alles met beide handen aan! Ook denk je mee over hoe we meer zichtbaar kunnen worden voor de buitenwereld. En omdat wij altijd snel moeten schakelen, is geen dag hetzelfde: jij pikt de communicatieverzoeken van je collega's op en zorgt voor snelle, praktische oplossingen.
Je gaat (samen)werken aan gave projecten waarbij je echt het verschil kunt maken:
• Je denkt actief mee over de (door)ontwikkeling van onze website en zorgt ervoor dat deze optimaal bijdraagt aan de self-service en gebruiksvriendelijke dienstverlening van de toekomst.
• Meer dan 400 brieven krijgen een flinke upgrade! Jij zorgt ervoor dat alle brieven begrijpelijker en toegankelijker worden, zodat de ontvanger precies weet wat er van hem of haar verwacht wordt. Geen zorgen, dit doen we stap voor stap, gefaseerd over een langere tijd.
• Jij maakt communicatiecampagnes tot leven, van persberichten tot tv- en radiocommercials, social media berichten, video's en nieuwsberichten – alles komt voorbij!
• Jij beheert onze website en het CMS om inhoud up-to-date te houden en te verbeteren.
• Jij denkt mee over de nieuwe (digitale) vorm van onze jaarstukken, waarbij je zorgt voor een frisse en toegankelijke presentatie van de cijfers en belangrijke informatie.
• En natuurlijk ben je degene die snel en praktisch de communicatieverzoeken van de werkvloer oppakt. Geen uitdaging is te groot of te klein voor jou!• Jij beheert en verbetert ons intranet en zorgt ervoor dat het dé plek is voor alle medewerkers om eenvoudig toegang te krijgen tot informatie.
• Het beheren van onze sociale mediakanalen en het ontwikkelen van content die onze zichtbaarheid vergroot en aansluit bij de behoeften van onze doelgroep.
Minimaal 24 maximaal 28 uur per week
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox