Gemeente Rotterdam

Facilitair servicedesk medewerker tijdelijke opvanglocaties

Gemeente Rotterdam

De opdracht­omschrijving

Jouw functie

Als facilitair servicedesk medewerker ondersteun en ontzorg je de coördinator facilitair en de facilitair locatiemanagers. Je wordt samen met een andere collega het eerste aanspreekpunt voor alle meldingen die binnenkomen en zorgt voor een goede coördinatie van al deze vragen. Dit zijn veelal (storings)meldingen, maar kunnen ook vragen en/of wensen zijn. Elke melding wordt gecontroleerd op volledigheid en duidelijkheid. Je durft door te vragen, indien de probleem- of vraagstelling niet goed geformuleerd is, totdat jij duidelijk hebt wat het probleem is. Vragen of meldingen handel je zelfstandig af of zet je door naar de huismeester of een externe leverancier. Complexere situaties zet je door naar de facilitair locatiemanager. Vervolgens zet je de juiste lijnen uit om de melding af te handelen en houdt de aanvrager op de hoogte van de voortgang. Je communiceert met collega’s, accounthouders, zorgpartijen en leveranciers.

Het is belangrijk dat je het overzicht houdt over alle meldingen. Staat een melding te lang open dan bel of mail je de uitvoerder en zorg je dat het alsnog geregeld wordt. Is de melding afgehandeld dan koppel je dat terug aan de melder.

Je bent dus een echt cruciale rol, ben veelzijdig bezig en jouw taken zijn zeer verschillend. Je bent onder andere verantwoordelijk voor:

•Alle facilitaire meldingen die binnenkomen beoordelen

•Borgen van alle meldingen in het meldingenbeheersysteem (MS Lists)

•Uitzetten van acties bij elke melding naar personen en/of partijen

•Voortgang bewaken, terugkoppelingen verzorgen, etc,

•Alle administratieve handelingen die daaruit voortkomen

•Aansturen huismeester (planning en taken)

•1e Aanspreekpunt voor in- en externe partijen zoals leveranciers

•Communicatie met melders, leveranciers en andere stakeholders

•Beheren en archivering van documenten in MS Teams

•Wekelijks over panden en trends doorspreken met Facilitair Locatie Managers

Jouw profiel

Wij zijn op zoek naar een facilitair servicedesk medewerker in een zeer uitdagende omgeving en werkveld. Het werken in dit project kan uitdagend zijn omdat de tijdsdruk regelmatig hoog is. Je houdt ervan om te pionieren in een zeer complexe en dynamische omgeving. Ondanks de dagelijkse hectiek blijf je rustig en behoud je het overzicht. Je bent accuraat en treedt proactief op indien nodig.

Het steeds schakelen met verschillende partijen en werkzaamheden geeft jou energie. Wel vraagt dit ook om sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. Je kan omgaan met belangentegenstellingen. Het is hiervoor van belang dat je stressbestendig bent. Je gaat zelfstandig en projectmatig te werk, houdt van afwisseling en bent in staat om structuur en overzicht aan te brengen en prioriteiten te stellen die leiden tot een optimale dienstverlening. Je werkt nauw samen met de coördinator facilitair en de facilitair locatiemanagers. Door de facilitair locatiemanagers te ontzorgen kunnen zij zich focussen op de complexere vraagstukken.

De Eisen

  • U dient het Curriculum Vitae van de kandidaat te uploaden in deze vraag. Het CV dient ter verificatie van het in de inschrijving gestelde. Vormvereisten: - Volledige naam + voorletters kandidaat - Beschikbaar voor x aantal uren vanaf startdatum - Opleiding - Werkervaring - Specifieke kennis - Systeem kennis - Relevante nevenactiviteiten - Gevraagde certificaten + naam instituut + datum behaald - in het Nederlands - maximaal 5 A4 enkelzijdig groot. U bevestigt het Curriculum Vitae van de kandidaat te hebben geüpload. Knock-out Het bovenstaand gestelde betreft een eis (knock-out). Indien de inschrijving niet aantoonbaar voldoet aan deze eis komt de inschrijving niet voor gunning in aanmerking.

De Wensen

  • Geef aan in welke mate de kandidaat in relatie tot deze uitvraag aantoonbaar beschikt over de volgende ervaring: Aantoonbare ervaring en kennis van het facilitair vakgebied opgedaan vanuit eerdere werk; Aantoonbare ervaring met projectmatig werken opgedaan vanuit eerdere werkervaring; Aantoonbare ervaring met een meldingsbeheersysteem opgedaan vanuit eerdere werkervaring; Aantoonbare ervaring met het werken van politiek gevoelig onderwerpen. Indien u verklaart dat de kandidaat over de genoemde ervaring beschikt dient hij aantoonbaar over de genoemde ervaring te beschikken zodat dit leidt tot een redelijk te verwachten professionele uitvoering van de opdracht en/of vervulling van de functie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox