gemeente Midden-Drenthe

Ict servicedesk medewerker

gemeente Midden-Drenthe

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Midden-Drenthe is voortdurend in ontwikkeling. Er werken ongeveer 300 medewerkers. Kenmerkend voor onze organisatie is dat de lijnen met het bestuur kort zijn. Met elkaar zorgen we voor een organisatie die haar inwoners optimaal bedient. We hebben ambitieuze doelen waar we iedere dag hard aan werken. Dat vraagt om inzet, creativiteit én samenwerking met mensen binnen en buiten het gemeentehuis.

 

De opdracht
Werkzaamheden
- Verlenen van eerstelijns ondersteuning aan gebruikers op (neven)locatie(s), via telefoon, e-mail en interne ticketsystemen;
- Diagnoseren en oplossen van problemen met hardware, software en bedrijfsspecifieke applicaties. Beheren van gebruikersaccounts en toegangsrechten;
- Ondersteunen bij installatie, configuratie en updates van software, waaronder MS365;
- Documenteren van incidenten en oplossingen in het ticketsysteem;
- Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van ICT-verzoeken;
- Samenwerken met collega's en andere afdelingen om de algehele ICT-dienstverlening te verbeteren.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van ICT;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als ICT Servicedesk medewerker;
3. Aantoonbare kennis van Microsoft Office 365 (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Aantoonbaar in het bezit van een rijbewijs B;
5. Uiterlijk per 18 maart 2024 beschikbaar en bereid 4 dagen per week op het kantoor in Beilen te werken.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van ICT (20 punten;
7. Aantoonbare kennis van netwerken, hardware en software (30 punten);
8. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als ICT Servicedesk medewerker (40 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het verlenen van eerstelijnsondersteuning (10 punten).

Competenties
Uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichte houding, probleemoplossend vermogen en stressbestendigheid. Teamspeler met een proactieve instelling.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: 4 dagen per week op het gemeentehuis in Beilen. De werkdagen in overleg.   

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van ICT;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als ICT Servicedesk medewerker;
  • Aantoonbare kennis van Microsoft Office 365 (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbaar in het bezit van een rijbewijs B;
  • Uiterlijk per 18 maart 2024 beschikbaar en bereid 4 dagen per week op het kantoor in Beilen te werken.

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van ICT;
  • Aantoonbare kennis van netwerken, hardware en software;
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als ICT Servicedesk medewerker;
  • Aantoonbare werkervaring met het verlenen van eerstelijnsondersteuning.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox