Gemeente Hardenberg
max €110 per uur
Overijssel
32 uur per week
30 december 2024
30 december 2025
Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.
We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.
Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.
Opdracht
De gemeente Hardenberg is voor de domeinen Ruimte en Openbaar Gebied per direct op zoek naar een Informatiemanager. Je werkt samen met de Strategische- en overige informatiemanagers van de gemeente Hardenberg aan de hand van de i-visie het organisatiebrede i-beleid uit. Jij adviseert en ondersteunt het management van de domeinen Ruimte en Openbaar gebied met betrekking tot informatievoorzieningsvraagstukken. Jij vertaalt de business wensen naar de informatievoorzieningsketen en hebt visie op het applicatielandschap binnen de betreffende domeinen. Hieruit initieer jij tactische en strategische acties en legt de verbinding en coördinatie met andere onderdelen van de domeinen op het gebied van informatievoorziening. Jij vertaalt de wensen uit de organisatie naar de informatievoorzieningsketen. Je stelt tactische en strategische acties voor en maakt een informatieplan voor het domein. Je voert business analyses uit en doet de voorbereiding van projecten. Daarbij leg je de verbinding met andere collega’s en vakgebieden. Tot slot coach je medewerkers die bezig zijn met de uitvoering van de informatieketen.
Opdracht werkzaamheden:
Opdrachtresultaten:
Competenties
- doel- en resultaat gericht;
- analytisch;
- plannen en organiseren;
- communicatief vaardig;
- initiatiefnemend.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 3 januari 2025 tussen 09:00 uur en 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 2 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox