Ministerie van Justitie en Veiligheid

Inhuur project management ondersteuner

Ministerie van Justitie en Veiligheid

De opdracht­omschrijving

Beschrijving Opdrachtgever
Het Nationaal Cyber Security Centrum (NCSC) is dé centrale kennisautoriteit, responsorganisatie en 
het samenwerkingsplatform voor cybersecurity in Nederland. Het NCSC werkt samen met organisaties 
binnen de Rijksoverheid en vitale sectoren aan een versterking van de digitale weerbaarheid van 
Nederland. Door de samenwerking met deze organisaties aan te gaan en onze krachten te bundelen, 
werken wij samen aan een veiliger digitaal Nederland.
Beschrijving directie/afdeling 
Het NCSC heeft de ambitie om een gemeenschappelijk en centraal meld- en registratiefunctionaliteit 
te ontwikkelen. Een projectteam is daarvoor opgericht en in dit projectteam zijn we op zoek naar een 
projectmanagementondersteuner. Het projectteam is een hecht team dat op een hoog tempo veel 
met elkaar, maar ook met interne en externe stakeholders samenwerkt.
Beschrijving omschrijving dienst, aanleiding en doel
Het NCSC staat aan de vooravond van een aantal grote ontwikkelingen. Met de komst van nieuwe 
Europese wet- en regelgeving (NIS-2) moet de dienstverlening van het NCSC verder 
geprofessionaliseerd worden. Onderdeel daarvan is het inrichten van een centraal meld- en 
registratiepunt waar doelgroepen terecht kunnen.
Functiebenaming en beschrijving werkzaamheden
Het NCSC heeft de ambitie om een gemeenschappelijk en centraal meld- en registratiefunctie te 
ontwikkelen. Voor dit project bij de NCSC zoeken we een nieuwe collega die aan de slag gaat als 
Project Management Ondersteuner
Taken:
- Je helpt het team Melden en Registreren bij de planning, bezetting en realisatie van de activiteiten 
die plaatsvinden
- Je denkt actief mee aan de haalbaarheid en de inrichting van processen

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is beschikbaar voor minimaal 32-36 uur per week gedurende de opdracht.
  • De kandidaat heeft minimaal MBO+ werk en denkniveau.
  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring als project managementondersteuner.
  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met het beheren van agenda’s.
  • De kandidaat heeft ruime werkervaring met MS Office.
  • De kandidaat beheerst de Nederlandse zodanig dat hij/zij beleidstukken goed kan volgen.

De Wensen

  • Inschrijver vult hieronder de naam van de Kandidaat in en het telefoonnummer voor het maken van een eventuele afspraak voor een Interview.
  • Inschrijver vult hieronder de NAAM en Functie in van de persoon die de eventuele overeenkomst ondertekent. Dit is de rechtsgeldig tekenbevoegde wat blijkt/volgt uit het uittreksel van de KvK of een door deze rechtsgeldig tekenbevoegde gevolmachtigd persoon. Indien een volmacht van toepassing is dient deze in de map bij deze vraag te worden gevoegd.
  • De kandidaat is x-aantal weken na gunning beschikbaar:
  • De kandidaat heeft werkervaring binnen de (Rijks)overheid:
  • De kandidaat heeft minimaal x-aantal jaar werkervaring als project managementondersteuner:
  • De kandidaat is in het bezit van een geldige VGB:

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox