Gemeente Pijnacker Nootdorp

Managementondersteuner

Gemeente Pijnacker Nootdorp

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

Ons Team
De Concernstaf (CST) is een stafafdeling die in opdracht van de gemeentesecretaris ondersteuning biedt aan zowel de ambtelijke als het bestuur en op een aantal onderwerpen regie voert. Er werken ongeveer 36 mensen. Het werkt van de concernstaf kenmerkt zich door een adviserend en dienend karakter aan het bestuur en de directie. Bovendien voert de CST controles en onderzoeken uit. Onze inzet is gericht op het verbeteren van de kwaliteit van de organisatie zodat wij er staan voor de inwoners van onze gemeente.

De concernstaf bestaat uit 5 sub-teams, wel te verstaan: bestuurssecretariaat, bestuurszaken, strategie, control en juridische zaken.

Wat ga je doen?
Als managementondersteuner ondersteun jij de afdeling Concernstaf op meerdere manieren.
Je zal je onder andere bezighouden met het inplannen van afspraken, het regelen en notuleren van vergaderingen, verwerken van ziekmeldingen, organiseren van bijeenkomsten en alle andere dagelijkse werkzaamheden die op je pad komen. Daarnaast speel je een belangrijke rol in de ondersteuning bij het bestuurlijk- en besluitvormingsproces richting directie, college en gemeenteraad.

Het is een afwisselende functie waarbij jij het overzicht bewaakt op jouw afdeling. Doordat jij inspeelt op wat er speelt binnen de afdeling weet jij mensen en taken te verbinden. In deze functie is volop ruimte je eigen werkzaamheden vorm te geven.

Wat vragen wij van jou?
We zoeken een betrouwbare, nauwkeurige en dienstverlenende medewerker. Iemand die goed kan luisteren, open communiceert en een proactieve werkhouding heeft.

Pijnacker-Nootdorp is een inclusieve gemeente. Het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft of van wie je houdt. Wij zijn vooral benieuwd naar jouw talent en de meerwaarde die jij ons kunt bieden.

Competenties

Voor de uitvoering van deze functie is het wel belangrijk dat je beschikt over:

  • Vaardigheid in het omgaan met vertrouwelijke informatie;
  • Politiek bestuurlijke sensitiviteit;
  • Vaardigheid in het te woord staan van derden en het afhandelen van vragen of doorverwijzen;
  • Vaardigheid om zowel in teamverband als zelfstandig te werken. Hierbij is flexibiliteit, resultaat- en servicegerichtheid belangrijk;
  • Je bent in ieder geval beschikbaar op de woensdag, donderdag en vrijdag.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag en dinsdag een halve dag, woensdag en donderdag volledige en enige flexibiliteit om op vrijdag te werken.

De Eisen

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
  • De beroepsaansprakelijkheidsverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als managementondersteuner;
  • Minimaal een afgeronde MBO4-opleiding in de richting van secretarieel of administratie;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als managementondersteuner bij een gemeente;
  • Beschikbaar vanaf de eerste week van mei (2025) voor 24 uur per week.
  • Aantoonbare werkervaring met het hele MS 365 pakket en agendabeheer in de afgelopen 3 jaar, benoem waar dit is opgedaan;
  • Een maximaal uurtarief van € 70,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werk verkeer en Fee Flextender;
  • De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf;
  • Aantoonbare werkervaring met Notubiz in de afgelopen 3 jaar, benoem waar deze is opgedaan;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox