Gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel
max €65 per uur
Friesland
36 uur per week
01 juli 2021
21 september 2021
Opdracht omschrijving
Het gaat hierbij om de tijdelijke ziektevervanging van een Backofficemedewerker Servicedesk. Betrokken medewerker handelt in het belang van zowel de gemeente Achtkarspelen, de gemeente Tytsjerksteradiel als de Gemeenschappelijke Regeling Werkmaatschappij 8KTD. De medewerker onderzoekt, adviseert en rapporteert over het optimaliseren en/of harmoniseren van de facilitaire werkprocessen en helpt mee aan de uitwerking ervan. Daarnaast levert betrokkene een bijdrage in de doorontwikkeling van de dienstverlening binnen onze Servicedesk.
Verantwoordelijkheden
Goïng concern taken:
1. Het beheer en bewaken van diverse facilitaire budgetten;
2. Het bewaken van verschillende uitvoeringsprocessen en -procedures;
3. Het behandelen van tweedelijns aanvragen/verzoeken binnen de facilitaire Servicedesk;
4. Het verlenen van een actieve bijdrage in de voortgang van de te behalen resultaten in het A3 jaarplan van het team Interne Diensten;
Groïng concern taken:
1. Het doorvoeren van verbeteringen in het budgetbeheer binnen het team Interne Diensten, te weten:
a. In beeld brengen van de huidige budgetstructuur binnen het team Interne Diensten,
b. het creëren van een duidelijke omschrijving van de budgetten en,
c. het doen van een voorstel tot herverdeling van de budgetten met het doel om effectief en efficiënt te kunnen werken op het gebied van budgetbeheer/contractbeheer.
2. Europese aanbesteding voor Kantoorartikelen;
3. Het meervoudig aanbesteden van abonnementen.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox