Wij zijn per direct en voor 36 uur per week op zoek naar een Medewerker Front Office.
De opdracht
Als medewerker Front Office versterk je in eerste instantie onze Servicedesk. En daarnaast ben je ook in staat om de collega’s op het gebied van Werkplekbeheer te ondersteunen. Je staat in direct contact met de gebruikers en bepaalt daarmee in belangrijke mate het ‘gezicht’ van ICT WBW. Je voert Servicedesk- en werkgerelateerde werkzaamheden uit, bestaande uit:
- Een volledige en juiste intake van 1e-lijnsvraagstukken en het oplossen ervan op afstand.
- Het zorgen voor een duidelijke, correcte en volledige registratie van de 1e-lijnsmeldingen en de uitgevoerde activiteiten.
- Het oplossen van problemen met betrekking tot de toegang tot de gemeentelijke ICT infrastructuren en applicaties (waaronder ook kantoorautomatisering).
- Werkplekbeheer: je zorgt voor het beheer, installeren, configureren, distribueren en onderhouden van de werkplekken en werkplekomgevingen van de aangesloten deelnemers op locatie.
Profiel
- Je hebt MBO(+) werk- en denkniveau op het ICT vakgebied.
- Je bent klantgericht: behulpzaam, belangstellend, inlevingsvermogen.
- Je beschikt over goede communicatie vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk. Dit stelt je in staat om op een begrijpelijke manier de vertaling te maken van ICT terminologie naar niet ICT en visa versa. Ook je sociale vaardigheden zijn op orde.
- Je bent analytisch met een probleemoplossend vermogen.
- Je hebt actuele kennis van moderne besturingssystemen voor vaste en mobiele apparatuur (Microsoft Beheeromgevingen) en van (moderne) kantoorautomatisering (Office, Office 365). Kennis van TOPdesk is een pré.