ICT WBW

Medewerker front office

ICT WBW

De opdracht­omschrijving

Wij zijn per direct en voor 36 uur per week op zoek naar een Medewerker Front Office.

De opdracht
Als medewerker Front Office versterk je in eerste instantie onze Servicedesk. En daarnaast ben je ook in staat om de collega’s op het gebied van Werkplekbeheer te ondersteunen. Je staat in direct contact met de gebruikers en bepaalt daarmee in belangrijke mate  het ‘gezicht’ van ICT WBW. Je voert Servicedesk- en werkgerelateerde werkzaamheden uit, bestaande uit:

  • Een volledige en juiste intake van 1e-lijnsvraagstukken en het oplossen ervan op afstand.
  • Het zorgen voor een duidelijke, correcte en volledige registratie van de 1e-lijnsmeldingen en de uitgevoerde activiteiten.
  • Het oplossen van problemen met betrekking tot de toegang tot de gemeentelijke ICT infrastructuren en applicaties (waaronder ook kantoorautomatisering).
  • Werkplekbeheer: je zorgt voor het beheer, installeren, configureren, distribueren en onderhouden van de werkplekken en werkplekomgevingen van de aangesloten deelnemers op locatie.


Profiel

  • Je hebt MBO(+) werk- en denkniveau op het ICT vakgebied.
  • Je bent klantgericht: behulpzaam, belangstellend, inlevingsvermogen. 
  • Je beschikt over goede communicatie vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk. Dit stelt je in staat om op een begrijpelijke manier de vertaling te maken van ICT terminologie naar niet ICT en visa versa. Ook je sociale vaardigheden zijn op orde.
  • Je bent analytisch met een probleemoplossend vermogen.
  • Je hebt actuele kennis van moderne besturingssystemen voor vaste en mobiele apparatuur (Microsoft Beheeromgevingen) en van (moderne) kantoorautomatisering (Office, Office 365). Kennis van TOPdesk is een pré.

De Eisen

  • Kandidaat heeft Mbo (+) werk- en denkniveau, opgedaan binnen of rond het ICT vakgebied. Dit moet blijken uit cv.
  • Kandidaat wordt aangeboden voor tarief tot max € 45 uur. Aanbiedingen met een hoger tarief worden uitgesloten.

De Wensen

  • Kandidaat heeft aantoonbare kennis van (moderne) kantoorautomatisering (Office, Office 365). Dit moet blijken uit cv
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring op het gebied van ondersteuning werkplekbeheer. Dit moet blijken uit cv.
  • Kandidaat heeft aantoonbare kennis van moderne besturingssystemen voor vaste en mobiele apparatuur. Dit moet blijken uit cv.
  • Kandidaat heeft kennis van Topdesk. Dit moet blijken uit cv.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat heeft ruime aantoonbare ervaring met beschreven werkzaamheden bij een servicedesk. Dit moet blijken uit cv.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox