Gemeente Moerdijk
max €60 per uur
Noord-Brabant
24 uur per week
01 mei 2025
01 september 2025
Wat worden je belangrijkste taken?
Wat vragen we van je?
Van de collega die aan de slag gaat als medewerker KCC, roulerend aan kanaal balie, telefonie en social media, verwachten wij een hoge mate van klant-, service- en oplossingsgerichtheid. Je geeft juiste informatie op klantgerichte wijze, bent op de hoogte van de moderne communicatiemiddelen en weet hoe je deze praktisch kan toepassen.
Je kunt snel schakelen en bent in staat om overzicht te houden. Je bent digitaal vaardig en bekend met de verschillende social media kanalen.
Je hebt MBO werk- en denkniveau. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal. Je hebt computer- en typevaardigheden. Je hebt ervaring met diverse applicaties. Zoals obi4wan, zaaksysteem, Microsoft Teams, iBurgerzaken, Orchestra en Outlook. Je hebt actuele kennis van de wetgeving over reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels BRP en weet waar je naar moet kijken voor het herkennen van valse/vervalste identiteitsdocumenten.
Zowel in teamverband als zelfstandig werken gaat je goed af. Je bent verder flexibel, nauwkeurig en resultaatgericht. Werken met pieken in werkbelasting gaan je goed af. Je kunt snel schakelen van de ene vraag naar de andere en weet informatie snel te vinden.
Door de tijdelijkheid van de periode is er geen ruimte om een ontwikkeltraject aan te bieden. Voorwaarde voor deze functie is dat je enkele jaren werkervaring hebt binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC, op de kanalen balie, telefonie en social media.
Werkdagen en tijden
Gesprekken
Gesprekken vinden plaats op woensdagmiddag 23 april. Gesprekken voeren we bij voorkeur live op het gemeentehuis in Zevenbergen. Hoewel we niet kunnen voorspellen of kandidaat wordt uitgenodigd, is het fijn als hier rekening mee wordt gehouden.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox