Gemeente Oldebroek
geen max tarief
Gelderland
32 uur per week
16 april 2025
16 juli 2025
Organisatie
Over de opdrachtgever, gemeente Oldebroek:
De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt!
Opdracht
We zoeken jou om ons team met medewerkers klantcontactcentrum te versterken! Je behandelt inkomende telefoontjes en ontvangt bezoekers aan de balie. In het telefonisch informatie punt ben je - samen met je collega’s - verantwoordelijk voor een goede afhandeling van alle telefonie die bij de gemeente binnen komt. Je beantwoordt eenvoudige vragen zelf en verbindt door bij complexe vragen. Bij afwezigheid van je collega’s maak je terugbelverzoeken. Daarnaast registreer je gegevens in het klantcontactsysteem over de aard van de telefoontjes.
Competenties
- Mondelinge vaardigheid;
- Dienstverlenend.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Werkdagen en -tijden in overleg
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox