Gemeente Oldebroek

Medewerker kcc

Gemeente Oldebroek

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Over de opdrachtgever, gemeente Oldebroek:

De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt!

Opdracht
We zoeken jou om ons team met medewerkers klantcontactcentrum te versterken! Je behandelt inkomende telefoontjes en ontvangt bezoekers aan de balie. In het telefonisch informatie punt ben je - samen met je collega’s - verantwoordelijk voor een goede afhandeling van alle telefonie die bij de gemeente binnen komt. Je beantwoordt eenvoudige vragen zelf en verbindt door bij complexe vragen. Bij afwezigheid van je collega’s maak je terugbelverzoeken. Daarnaast registreer je gegevens in het klantcontactsysteem over de aard van de telefoontjes.

Competenties
- Mondelinge vaardigheid;
- Dienstverlenend.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Werkdagen en -tijden in overleg

 

De Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als KCC medewerker binnen een gemeentelijk instelling;

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in administratief secretariële richting;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met zaaksysteem Djuma (maak duidelijk aantoonbaar waar deze werkervaring opgedaan is);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als KCC medewerker binnen een gemeentelijk instelling;
  • Aantoonbare werkervaring met Anywhere365 (maak duidelijk aantoonbaar waar deze werkervaring opgedaan is);
  • Aantoonbare werkervaring met I-Burgerzaken maak duidelijk aantoonbaar waar deze werkervaring opgedaan is).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox