BIJ12
max €90 per uur
Utrecht
30 uur per week
21 maart 2024
20 maart 2025
Wie zijn wij
BIJ12 is de uitvoeringsorganisatie voor de 12 provincies en brengt data, informatie en kennis bijeen over het landelijk gebied en de fysieke leefomgeving in Nederland en deelt deze met de provincies. BIJ12 zorgt voor uniformiteit in informatievoorziening en kennisdeling en de uitvoering van provinciale regelingen.
Hieraan wordt gewerkt vanuit 4 units:
Expertiseteam Stikstof & Natura 2000.
Vanuit deze unit ondersteunen wij provincies bij de uitvoering van het stikstofbeleid op het vlak van o.a. beleidsontwikkeling, vergunningverlening, natuur(herstel)en monitoring. Hiervoor voorzien wij in de benodigde specialistische kennis op het vlak van ecologie, juridisch en modelmatig, ondersteunen het delen / verspreiden van deze kennis en stellen expertise beschikbaar in de vorm van projectleiding of project-, dan wel procesondersteuning. Dit vindt plaats in een zeer dynamische setting. Als unit zorgen wij voor het landelijke Informatiepunt Stikstof & Natura 2000, een helpdesk voor schriftelijke en telefonische vragen van burgers, agrariërs, ondernemers en provincies. Deze ervaringen en vragen van de uitvoeringpraktijk worden gebruikt bij de beleidsont-wikkeling, maar ook voor het via een campus verzorgen van trainingen en informatiebijeenkomsten. De unit bestaat uit een multidisciplinair team van circa 30 enthousiaste en gemotiveerde medewerkers. We hechten aan professionaliteit en een open, gezellige werksfeer.
We werken hierbij nauw samen met de andere units binnen BIJ12 en het RIVM als beheerder van het rekeninstrument AERIUS. We hebben intensief contact met de provincies en het IPO. Daarbij leveren we namens provincies een bijdrage aan de Interprovinciale programmaorganisatie stikstof onder regie van het IPO.]
Wat ga je doen
Vanwege het (tijdelijk) doorschuiven van de huidige PMO’er is (tijdelijk) ruimte ontstaan. Deze ruimte vullen we graag tijdelijk in met inhuur. Van de te selecteren kandidaat worden de volgende werkzaamheden verwacht:
- Volledig agendabeheer van de Unitmanager en waar gewenst en nodig van de coördinatoren.
-,Volledig faciliteren van de unitoverleggen (2 tot 3/ wk waaronder Unitoverleg, coördinatorenoverleg, inhoudelijk unitoverleg) ruimte, datum/ tijd, Teams-faciliteiten, agenda, gespreksverslagen, evt lunches en dergelijke.
- het (mee) maken en bewaken (zo nodig rappelleren) van afspraken tussen het Expertiseteam en:
Inkoop: van uitvragen en offerteverzoeken tot en met verlengingen en beëindigingen
Financien: interne boekingen, facturen, projectcodes
HR: ondersteuning bij maken van afspraken met medewerkers in meest brede zin
ICT: alle nodige aanvragen voor de Unit op gebied van IT
- Synergy (ter ondersteuning op de werkprocessen van Inkoop en Financien) bijhouden (facturen, productopdrachten, inhuuropdrachten, verlengingen). Het wekelijks bespreken en acties doen uitvoeren samen met de unitmanager (met onder andere rechtmatigheid facturen, correcte akkoordverklaringen, correcte opdrachtbrieven, plannen evaluatiegesprekken, regelen verlengingen)
-TopDesk aanvragen (vaak met betrekking tot nieuwe medewerkers of inhuurkrachten) voor het inregelen van nieuwe 'werkplek' (laptop/telefoon/druppel/account/ etc maar ook bloemen, mentor, uitnodigen events etc.)
- faciliteren en ondersteunen bij werkplan Expertiseteam, afsprakenkader IPLG en de P&C-cyclus.
-Onboarding van nieuwe medewerkers
-Beheer SharePoint omgeving & Teams-omgeving/groepen.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox