Gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel

Projectleider vastgoed- en gebiedsontwikkeling

Gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

De projectleider vastgoed- en gebiedsontwikkeling geeft leiding aan projecten waarbij het initiëren en ontwikkelen van integrale en strategische beleidsvoorbereiding op (middel)lange termijn en uitvoering van complexe projecten op het gebied van (maatschappelijk) vastgoed- en gebiedsontwikkeling centraal staat.


Verantwoordelijkheden

- De kandidaat pakt de verantwoordelijkheid voor het initiëren en leiden van complexe vastgoedontwikkelings-, en grondexploitatieprojecten overeenkomstig een projectplan;

- De kandidaat faciliteert ontwikkelingsprojecten van derden;

- In de communicatie met klanten, betrokkenen, bestuurders en collega’s is de projectleider vastgoed- en gebiedsontwikkeling het centrale aanspreekpunt;

- In nauwe samenwerking met de planeconoom verkent de projectleider vastgoed- en gebiedsontwikkeling de financiële haalbaarheid van complexe trajecten;

- De kandidaat stelt de programma’s van eisen op en stuurt op resultaat;

- De kandidaat stuurt interdisciplinaire projectteams aan;

- De kandidaat is een voorbeeld in projectmatig werken en deelt ook zijn/haar kennis met collega’s.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De kandidaat heeft minimaal een relevante en afgeronde HBO-opleiding.
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring binnen het vakgebied van ruimtelijke ordening, projectontwikkeling, grondbeleid of vergelijkbaar.
  • We zoeken voor deze opdracht twee kandidaten. Dit kan van hetzelfde of van verschillende bureaus zijn. De kandida(at)(en) is/zijn inzetbaar vanaf 1 november 2021 tot 1 november 2022 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De kennismakingsgesprekken vinden plaats op ..... We vragen hier rekening mee te houden.

De Wensen

  • De kandidaat heeft ervaring met werken binnen een gemeente/gemeenschappelijke regeling.
 Minimaal 1 jaar = 1 punt
 Minimaal 3 jaar = 3 punten
 Minimaal 5 jaar = 5 punten
  • De kandidaat beschikt over een brede kennis en ervaring op het gebied van projectleiding, 
 contractvorming, vastgoed, investeringsramingen, risico’s, het maken van beleidsadviezen en 
 planeconomie. (blijkt uit cv en/of motivatiebrief)
 Minimaal 1 jaar = 1 punt
 Minimaal 3 jaar = 3 punten
 Minimaal 5 jaar = 5 punten
  • De kandidaat heeft specifieke ervaring als projectleider binnen het vakgebied. (blijkt uit cv)
 Minimaal 1 jaar = 1 punt
 Minimaal 3 jaar = 3 punten
 Minimaal 5 jaar = 5 punten

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox