ICT WBW
geen max tarief
Noord-Brabant
36 uur per week
01 juli 2022
31 december 2022
ICT Samenwerking West-Brabant West ondersteunt gemeenten en gemeenschappelijke regelingen op het brede gebied van ICT dienstverlening. We adviseren, dragen zorg voor een bedrijfszekere, veilige en flexibele infrastructuur en waarborgen de continuïteit van applicatieketens. ICT WBW staat voor betrouwbaarheid, betaalbaarheid, flexibel en slim! Vanuit de centrale locatie in Zevenbergen ondersteunen we inmiddels ruim 1800 werkplekken op meer dan 20 verschillende plaatsen.
Dit ga je doen!
Samen met je collega’s ben je primair verantwoordelijk voor de afhandeling en bewaking van 2e-lijns incidenten. Doel is om verstoringen en vragen van klanten zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen de normtijden ( KPI’s ) af te handelen. Je kijkt (op locatie of op afstand) met de klant mee om zo een juiste en volledige beschrijving van de melding te maken. Je bent ‘Troubleshooter’ van applicatie-gerelateerde problemen. Je inventariseert en analyseert incidenten en lost deze zoveel mogelijk zelfstandig op.
Bij wijzigingsverzoeken zorg je samen met de functioneel beheerder van de klant voor een complete intake van het wijzigingsverzoek en voert deze, al dan niet samen met collega’s, naar tevredenheid en binnen de afgesproken tijd uit. Alle informatie van zowel incidenten als wijzigingen registreer je zorgvuldig in TOPdesk.
Dit verwachten wij van je
Dit ben jij!
Omgeving
Je komt te werken binnen het organisatieonderdeel Backoffice, domein Applicatiehosting & Workspace. In een team dat verantwoordelijk is voor het aanbieden en onderhouden van de applicaties op applicatieservers en de Citrix werkplek van de aangesloten deelnemers van ICT West-Brabant West.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox