Start typing and press Enter to search

638 – Medewerker Crediteurenadministratie

Reageren tot23-08-2019
OrganisatieGemeente Amstelveen
StandplaatsAmstelveen
Startdatum30-09-2019
Einddatum01-03-2020
SegmentPersoneel en Organisatie
RegioNoord-Holland
Aantal uur32
Max Tarief45
Min Tarief0

Opdrachtomschrijving

De financiële administratie bestaat uit twee teams respectievelijk Debiteuren en Crediteuren onder leiding van de Coördinator financiële administratie. In totaal zijn er op dit moment 10 medewerkers werkzaam op de financiële administratie. Er is een ongedwongen sfeer waar iets voor elkaar over hebben centraal staat en verantwoordelijkheid gezamenlijk wordt gedragen. De afdeling staat vol in veranderingen. Een nieuwe grote stap wordt gezet met de invoering van e-facturering.

In verband met het wegwerken van achterstanden is er tijdelijk behoefte aan extra capaciteit op de afdeling.

In deze functie ondersteun je de debiteuren en crediteurenadministratie. Je verwerkt de facturen stroom en alle gerelateerde werkzaamheden die daarbij komen kijken. Het verrichten van administratieve en uitvoerende werkzaamheden m.b.t. de crediteuren administratie.

De opdracht loopt van 1 oktober 2019 tot 1 maart 2020. Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.

Kandidaatomschrijving

Kandidaat omschrijving                                   

Wij zijn op zoek naar die kandidaat die beschikt over een

  • afgeronde MBO opleiding

  • Kennis van key2financiën (vereiste)

  • Kennis van Excel (status gevorderde is vereiste)

  • Secuur

  • Communicatief vaardig in woord en geschrift

  • Productief

  • Vermogen om snel te leren

  • Zowel zelfstandig als teamspeler

  • Ervaring in soortgelijke functie bij een gemeente in de afgelopen drie jaar

  • Flexibele instelling

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (vereiste)

Bereidheid om op vrijdag te werken (vereiste)

Competenties
Als medewerker crediteuren administratie beschik je over de volgende competenties:

  • Zelfstandigheid

  • Inlevingsvermogen

  • Teamspeler

  • Klantgericht

  • Accuraat / Zorgvuldig

  • Plannen & Organiseren

  • Resultaatgericht

  • Stressbestendig

     

     

    Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

    De aanvang van de opdracht is 1 oktober 2019.

    Kandidaten die minder dan 28 uur per week kunnen invullen komen niet in aanmerking voor de opdracht.

Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.

 

De AA-organisatie wil een diverse en inclusieve organisatie zijn. Daarom bieden wij ruimte aan iedereen en zetten wij de diversiteit van onze collega’s in om de beste resultaten te behalen voor onze organisatie en de inwoners van Amstelveen en Aalsmeer. Talent als basis, diversiteit als kracht. Vanuit deze visie staan al onze vacatures open voor iedereen.

Gespreksplanning

De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden gevoerd op woensdag 28 augustus. De kandidaten dienen op deze dag beschikbaar te zijn voor een gesprek.

Toelichting op rooster

minimaal 28 uur per week

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code

79000000-4 – Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

kennis

Ruime aantoonbare werkervaring met key2financiën opgedaan in de afgelopen 3 jaar.

kennis

Ruime aantoonbare werkervaring met Excel in de afgelopen 3 jaar

opleidingsniveau

op cv aantoonbaar mbo+ werk en denkniveau

werkervaring

op cv aantoonbare, recente en relevante ervaring als medewerker crediteurenadministratie.

Gevraagde documenten

Aanleveren na gunning

  • VOG
  • Geactualiseerde UEA
  • Verklaring van geheimhouding en integriteit

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

kennis

Op CV aantoonbaar goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Weging: 25 %

beschikbaarheid

kandidaat geeft duidelijk op cv aan dat hij/zij beschikbaar is op vrijdagen.
Weging: 25 %

Sollicitatiegesprek

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Klantgericht

Resultaatgericht

Betrouwbaar

Inhoudelijke kennis

Motivatie hoe kandidaat invulling gaat geven aan de opdracht

Weging: 25 %

Reageer Direct
Upload uw CV of een ander relevant bestand. Max. bestandsgrootte: 128 MB.

Heb je een vraag?
Bellen mag ook...

+31851304283

Freep.nl

Startbaan 6, 1185 XR Amstelveen

E-Mail: help@freep.nl

Elke dag nieuwe interim opdrachten in je mailbox?

Interesse in deze opdracht?

reageer direct