- De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2025 tot en met 30 september 2025 voor 32 - 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. In deze opdracht kan er sprake zijn schijnzelfstandigheid, als gevolg daarvan werken we niet rechtstreeks met ZZP'ers, maar via een loondienstverhouding met de gemeente Barneveld of via een detacheringsbureau. Bij tijdelijke indiensttreding geldt een salarislimiet van schaal 8 CAO gemeenten. Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring, hiervoor wordt een apart arbeidsvoorwaardengesprek gepland. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
- Je voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. In de cv neem je privé e-mailadres en mobiel telefoonnummer van de kandidaat op. De kennismakingsgesprekken vinden fysiek op het gemeentehuis plaats. De kandidaat die wordt geselecteerd, wordt gevraagd een VOG te overleggen.
- Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding (MEAO, financieel, administratief).
- Je hebt minimaal 4 jaar werkervaring als administratief medewerker Wmo en/of Jeugd binnen een gemeente.
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het werken met de Suites voor het sociaal domein.
Mijn gegevens
Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.