Start typing and press Enter to search

Applicatiebeheerder

Reageren tot23-08-2019
OrganisatieGemeente Beesel
StandplaatsGoirle
Startdatum02-09-2019
Einddatum02-03-2020
SegmentICT Informatievoorziening
RegioNoord-Brabant
Aantal uur24
Max Tarief90
Min Tarief0

Opdrachtomschrijving

De gemeente Beesel ligt in een landelijk gebied tussen Venlo en Roermond en telt 14.000 inwoners, verdeeld over drie dorpskernen. We vinden het belangrijk om samen met onze inwoners, partnerorganisaties en ondernemers een bijdrage te leveren aan een vitale gemeenschap.

 

Wij gaan uit van de kwaliteiten van onze medewerkers. Dit betekent dat we bevoegdheden en verantwoordelijkheden bij onze medewerkers leggen. We geven onze medewerkers bij het uitvoeren van het werk een hoge mate van vrijheid en zelfstandigheid.

 

Met verschillende grote projecten in het verschiet op het gebied van onze bedrijfsvoering, zoeken wij versterking voor ons team Informatievoorziening & Automatisering. De applicatiebeheerder die wij zoeken heeft naast het taakveld Applicatiebeheer raakvlakken met Databasebeheer. We zoeken iemand die die op basis van breed technisch inzicht een functionele wens uit de organisatie kan omzetten in een technische realisatie. Wij zoeken zo snel mogelijk voor de duur van ½  jaar, met uitloop tot een jaar een ervaren en gedreven Applicatiebeheerder (M/V)

 

Wat ga je doen:

  • Je beheert en organiseert de technische basis voor al onze software;

  • Je begeleidt software-implementaties;

  • Je voert software-updates, aanpassingen en migraties zelfstandig uit;

  • Je zorgt voor 2de lijns storingsafhandelingen

  • Je begeleidt leveranciers bij werkzaamheden

  • Je draagt zorg voor registratie van wijzigingen en storingen

  • Je werkt samen binnen team I&A en onze organisatie

  • Je vervult in voorkomende gevallen ook 1ste lijns helpdesk werkzaamheden

Kandidaatomschrijving

Kandidaatomschrijving

  • Je beschikt over een afgeronde relevante ICT-opleiding;

  • Je hebt een strategisch denkniveau gecombineerd met een handson-mentaliteit;

  • Je hebt meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie;

  • Je hebt affiniteit met gemeentelijke organisaties en politiek-bestuurlijke aspecten;

  • Je hebt een visie op hoe de overheid 3.0 in de samenleving staat.

  • Je hebt ruime algemene kennis op ICT gebied (infrastructuur, veiligheid, storage, serverbeheer etc.)

  • Je hebt ervaring met Citrix omgevingen

  • Je hebt kennis van data-uitwisselingen overheid

 

Je beschikt over de volgende competenties:

  • Voor alle medewerkers van de gemeente Beesel gelden de generieke competenties “persoonlijk leiderschap” en “verbinden”.

 

Daarnaast heb je:

  • Een goed analytisch vermogen;

  • Een klantgerichte en flexibele instelling;

  • De vaardigheid om gebruikers van heldere uitleg te voorzien.

Gespreksplanning

Gemeente Beesel nodigt 3 kandidaten uit voor een gesprek. De gesprekken zullen plaatsvinden op 26 en/ of 27 augustus 2019.  Wij verzoeken de kandidaten hier uitdrukkelijk rekening mee te houden.

Contact over de opdracht en/of procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Banenplein Limburg. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk hierover geen contact met gemeente Beesel op te nemen.

Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op banenpleinlimburg.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie geen offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.banenpleinlimburg.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code

72000000-5 – IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning

Eisen

Werkervaring

Op CV aantoonbaar tenminste 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie als Applicatiebeheerder, opgedaan in de afgelopen 5 jaar. (dit moet duidelijk onderbouwd uit de werkzaamheden die op het CV benoemd staan blijken)
Referentie vereist

Gevraagde documenten

Aanleveren na gunning

  • Kopie polis beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering (indien ZZP-er)
  • Kopie ID-bewijs (indien ZZP’er)

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 10 %

Opleiding

Op CV aantoonbaar tenminste een afgeronde ICT opleiding.
Weging: 20 %

Werkervaring

Op CV aantoonbaar tenminste 3 jaar werkervaring binnen gemeentelijke organisaties, opgedaan in de afgelopen 5 jaar. (dit moet duidelijk onderbouwd uit de werkzaamheden die op het CV benoemd staan blijken)
Weging: 25 %

Beschikbaarheid

Op CV aantoonbaar 24 uur per week beschikbaar vanaf 02 september 2019 voor een periode van tenminste 6 maanden. Vermeld de beschikbaarheid duidelijk op het CV!
Weging: 20 %

Sollicitatiegesprek

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Gestelde wensen in de kandidaatomschrijving/ competenties 15% Passend binnen de organisatie 10%

Weging: 25 %

Reageer Direct
Upload uw CV of een ander relevant bestand. Max. bestandsgrootte: 128 MB.

Heb je een vraag?
Bellen mag ook...

+31851304283

Freep.nl

Startbaan 6, 1185 XR Amstelveen

E-Mail: help@freep.nl

Elke dag nieuwe interim opdrachten in je mailbox?

Interesse in deze opdracht?

reageer direct