Start typing and press Enter to search

Applicatiebeheerder Office 365

Reageren tot09-12-2019
OrganisatieHet Kadaster
Standplaats
Startdatum01-01-2020
Einddatum31-12-2020
RegioGelderland
Aantal uur36
Max Tarief90
Min Tarief0

Opdracht omschrijving

Aard van de taken:
X uitvoerend
X adviserend

Omschrijving Kadaster IT
Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart. Binnen Kadaster IT werken we met Scrum en DevOps en zijn de teams integraal verantwoordelijk voor de volledige technische dienstverlening, van idee tot productie. Vanuit een dynamische omgeving bieden wij een informele werksfeer. Soms werkt het beter om even je zinnen te verzetten en kan je met je teamgenoten een potje tafeltennis spelen, gamen of met de 3D printer een ontwerp realiseren. Ook hebben we een innovation hub om in een andere sfeer samen te werken. Daarnaast kan je in overleg met je team vanuit huis werken.

Omdat het Kadaster innovatie hoog in het vaandel heeft staan wordt er 1x per maand een Innovation Friday georganiseerd waarin nieuwe, veelbelovende technieken worden uitgeprobeerd en worden er regelmatig “Taco” sessies gehouden waarin kennis wordt gedeeld.

Omschrijving project waarbinnen de medewerker te werk wordt gesteld:

Het team Werkplekservices is op zoek naar een Applicatiebeheerder Office 365. Met de overgang naar de nieuwe werkplek wordt Office 365 als samenwerkomgeving binnen het Kadaster geïntroduceerd. Een aantal functionaliteiten is al in gebruik genomen, zoals vergaderen en chatten met Teams. Office 365 wordt gebruikt voor interne communicatie (intranet), het interne dienstenaanbod en als portaal voor het aanbod van diverse bedrijfsapplicaties. Om het gebruik van Office 365 in goede banen te leiden moet er nog veel gebeuren op het gebied van inrichting, monitoring en compliance. Hiervoor zoekt het Kadaster een Applicatiebeheerder voor wie Office 365 geen geheimen heeft.

De applicatiebeheerder

  • Weet hoe je Office 365 optimaal kunt inrichten voor samenwerken.
  • Heeft voldoende kennis van Office 365 om als gesprekspartner voor de externe beheerpartij te kunnen optreden.
  • Functioneert voor de Product Owner vanuit de business als sparringpartner waar het gaat om de inzet van Office 365 functionaliteit.

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:  

  • Primair aanspreekpunt voor de externe beheerpartij over Office 365 functionaliteit.
  • Ondersteuning bij afhandelen 1e en 2e lijns incidenten.
  • Uitwerken van changes en bewaken van de voortgang.
  • Analyseren van Office 365 updates en de impact hiervan op werking en functionaliteit.
  • Beheerprocessen inrichten en waar mogelijk (laten) automatiseren.
  • Vertalen functionele vragen vanuit de business naar wijzigingsverzoeken.
  • Impactanalyse op basis van functionele wijzigingen in Office 365 door productontwikkeling vanuit de leverancier en op basis van business scenario’s.
  • Opbouw kennisdatabank ter ondersteuning van de Service Desk.
  • Opzetten van processen rondom monitoren van het gebruik van Teams en SharePoint sites.

Reageer Direct

LET OP: Freep bemiddelt alleen zzp'ers


Heb je een vraag?
Bellen mag ook...

+31851304283

Freep.nl

Startbaan 6, 1185 XR Amstelveen

E-Mail: help@freep.nl

Elke dag nieuwe interim opdrachten in je mailbox?

Interesse in deze opdracht?

reageer direct