- Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Samenwerken; o Omgevingsbewustzijn; o Resultaatgerichtheid; o Verantwoordelijkheid; o Analytisch vermogen; o Oordeelsvorming; o Klantgerichtheid; o Kwaliteitsgerichtheid; o Flexibel; o Besluitvaardigheid.
- o Minimaal een afgeronde hbo-opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening, of vergelijkbaar;
- o Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring met de wetten PW, BRP en WMO t.b.v. daklozen;
- o Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen levensonderhoud (Participatiewet);
- o Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen van dakloze burgers;
- o Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring met het beoordelen van het recht op een briefadres en toegang tot de maatschappelijke opvang voor dakloze burgers.
Mijn gegevens
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.