Start typing and press Enter to search

Content- en socialmedia Marketeer

Reageren tot23-01-2020
Organisatiegemeente Almere
Standplaats
Startdatum03-02-2020
Einddatum30-06-2020
RegioUtrecht
Aantal uur24
Max Tarief0
Min Tarief0

Content- en socialmedia marketeer
Veel steden zijn volgebouwd en zitten op slot. Almere is een jonge gemeente waar nog van alles mogelijk is. Particulieren, corporaties en andere initiatiefnemers kunnen op iedere schaal, voor iedere doelgroep en in iedere prijsklasse bouwen.

Optimaal gelegen en dus goed te bereiken vanuit zowel Amsterdam, Utrecht of Lelystad: het stadhuis van Almere vind je midden in de stad. De werkplek die jij versterkt is de afdeling Gebiedsontwikkeling. Een flinke commerciële afdeling waar zo’n 100 collega’s werken aan de ontwikkeling van nieuwe en bestaande gebieden binnen Almere. Van visievorming tot het bouw- en woonrijp laten maken van openbare ruimtes. En van aanbestedingen tot realisatie. We zijn van het begin tot het eind betrokken.

Wil jij als Content- en Socialmedia Marketeer een belangrijke rol vervullen in het ruimtelijk domein? Ben jij in staat om online platforms te beheren en te optimaliseren? Voel jij je thuis in de digitale wereld, ben je ervaren in multichannel strategieën en kan je goed samenwerken? Ga dan deze mooie uitdaging aan en solliciteer direct als Content- en Socialmedia Marketeer bij de afdeling Gebiedsontwikkeling van de gemeente Almere!

Werkzaamheden:

  • Je beheert de diverse online platforms (tekst, indeling, beeldbewerking, conversieoptimalisatie, SEO);
  • Je monitort en signaleert verbeteringen, doet voorstellen voor optimalisatie en voert deze door;
  • Je creëert zelfstandig content, verzorgt de contentplanning en uitvoering ten behoeve van diverse websites, nieuwsbrieven, social media e.d.;
  • Ondersteunende werkzaamheden bij campagnes zoals inkoop media, vervaardigen online en offline advertentiemateriaal; 
  • Je verricht hand- en spandiensten bij verkoop zoals organisatorische werkzaamheden en ondersteunt bij verkoopinformatiemomenten. 

Wij vragen:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau, opleiding in de richting van Marketing en/of Journalistiek;
  • Ervaring met Gebiedsbranding 
  • Ruime ervaring met het beheren van websites en doelgroepgerichte content creatie
  • Ervaring in SEO
  • Ervaring met CMS systemen (bij voorkeur Typo3 en WordPress)
  • Ervaring met Online strategie
  • Ervaring met content marketing

Competenties:

  • Je kan zowel mondeling als schriftelijk goed communiceren;
  • Je bent creatief;
  • Je bent resultaatgericht;
  • Je bent klantgericht;
  • Je bent zorgvuldig;
  • Je bent een teamplayer;
  • Je hebt een eigen visie;
  • Je werkt agile 

Reageer Direct

LET OP: Freep bemiddelt alleen zzp'ers


Heb je een vraag?
Bellen mag ook...

+31851304283

Freep.nl

Startbaan 6, 1185 XR Amstelveen

E-Mail: help@freep.nl

Elke dag nieuwe interim opdrachten in je mailbox?

Interesse in deze opdracht?

reageer direct