Start typing and press Enter to search

Jurist Ruimtelijke Ordening

Reageren tot23-09-2019
OrganisatieGemeente Venray
Standplaats
Startdatum01-10-2019
Einddatum01-04-2020
SegmentRuimtelijke ontwikkeling
RegioLimburg
Aantal uur32
Max Tarief90
Min Tarief0

Opdrachtomschrijving

Ondersteuning van het team Ruimtelijke Ontwikkeling gericht op:

  • Begeleiden van bestemmingsplanprocedures;
  • Afhandelen van planschadeverzoeken
  • Afhandeling van zienswijzen en juridische procedures i.h.k.v. bovengenoemde werkzaamheden
  • Het geven van juridisch advies inzake omgevingsrecht;
  • advies over te nemen stappen of maatregelen en voert overleg om te komen tot oplossingen;
  • vaardig in het optreden als adviseur.

De functie van Jurist RO wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Jurist RO is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zpp’er / DGA.
 
ZZP’ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient. 

Kandidaatomschrijving

  •  In staat om zelfstandig èn in teamverband te werken
  • Relevante werkervaring als jurist RO / omgevingsrecht
  • Sterk analytisch vermogen
  • communicatief vaardig
  • oplossingsgericht in afstemming met klant (gericht op zowel interne organisatie als inwoners/bedrijven)
  • resultaatgericht
  • integrale aanpak

    Gespreksplanning

    Gemeente Venray nodigt 3 kandidaten uit voor een gesprek. De gesprekken zullen plaatsvinden op woensdag 25 september 2019. Wij verzoeken de kandidaten hier uitdrukkelijk rekening mee te houden.

    Contact over de opdracht en/of procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Banenplein Limburg. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk hierover geen contact met gemeente Venray op te nemen.

    Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op banenpleinlimburg.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie geen offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.banenpleinlimburg.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.

    Toelichting op rooster

    Het is bespreekbaar deze opdracht in te vullen tussen de 32 en 36 uur per week.

    Dienstencategorie

    Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

    CPV code

    79100000-5 – Juridische dienstverlening

    Eisen

    Werkervaring

    Op CV aantoonbare werkervaring met de volgende werkzaamheden:
    •Begeleiden van bestemmingsplanprocedures;
    •Afhandelen van planschadeverzoeken
    •Afhandeling van zienswijzen en juridische procedures i.h.k.v. bovengenoemde werkzaamheden
    •Het geven van juridisch advies inzake omgevingsrecht;
    •advies over te nemen stappen of maatregelen en voert overleg om te komen tot oplossingen;
    •vaardig in het optreden als adviseur.
    Dit moet duidelijk onderbouwd uit de werkzaamheden blijken die op het CV vermeld staan.

    Opleiding

    Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.

    Gevraagde documenten

    Aanleveren bij offerte

    • Diploma

    Gunningscriteria

    Weging prijsdeel: 10 %

    Kennis

    Op CV aantoonbare kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van Ruimtelijke Ordening. Dit moet duidelijk blijken op het CV!
    Weging: 15 %

    Werkervaring

    Op CV aantoonbare werkervaring als Juridisch Adviseur op het gebied van Ruimtelijke Ordening binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet duidelijk onderbouwd uit de functie en werkzaamheden blijken die op het CV vermeld staan.
    Weging: 25 %

    Beschikbaarheid

    Op CV aantoonbaar per direct beschikbaar voor minimaal 32 uur per week voor een periode van tenminste 6 maanden. Vermeld de beschikbaarheid duidelijk op het CV.
    Weging: 25 %

    Sollicitatiegesprek

    Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
    Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

    Passend binnen de organisatie 5% – gestelde eisen in de opdracht 10% – gestelde wensen in kandidaatsomschrijving/ competenties 10%

    Weging: 25 %

    Reageer Direct
    Upload uw CV of een ander relevant bestand. Max. bestandsgrootte: 128 MB.

    Heb je een vraag?
    Bellen mag ook...

    +31851304283

    Freep.nl

    Startbaan 6, 1185 XR Amstelveen

    E-Mail: help@freep.nl

    Elke dag nieuwe interim opdrachten in je mailbox?

    Interesse in deze opdracht?

    reageer direct