Mijn gegevens

Reageer direct

De opdracht sluit
12 januari 2025 om 22:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

Ja, ik voldoe aan de eisen
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 3 februari 2025 tot 1 juli 2025 voor gemiddeld 20-24 uur per week. De opdracht bevat de optie tot verlenging per half jaar. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd maar ook tussentijds worden beëindigd met een opzegtermijn van een maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • 1. U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • 2. Je hebt minimaal een relevante afgeronde universitaire opleiding Planologie. Je opleidingsniveau blijkt uit jouw cv.
  • 3. Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie met dezelfde verantwoordelijkheden zoals eerder genoemd. Je hebt kennis van het bestuursrecht, provinciale verordening en weet deze toe te passen. Je kennis en ervaring blijkt uit jouw cv.
  • 4. Verder heb je aantoonbare kennis en ervaring in het projectmatig werken bij zowel een gemeente als in het bedrijfsleven. Je kennis en ervaring blijkt uit jouw cv.
  • 5. Je hebt ervaring met complexe (juridische) vraagstukken op het gebied van het Omgevingsrecht. Je kennis en ervaring blijkt uit jouw cv.
Mijn profiel sluit aan op de wensen