- Je voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. In de cv neem je privé e-mailadres en mobiel telefoonnummer van de kandidaat op. De kennismakinggesprekken vinden fysiek op het gemeentehuis plaats. De kandidaat die wordt geselecteerd, wordt gevraagd een VOG te overleggen.
- Je hebt bij voorkeur ervaring met het invullen van de RAW-besteksadministratie. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift. Je bent resultaat- en oplossingsgericht, waarbij je met oog voor integrale oplossingen besluiten neemt. Ervaring met bouwteams en kennis van asfalt is een pré
- Hbo werk- en denkniveau met een afgeronde opleiding weg- en waterbouw, civiele techniek of vergelijkbaar of minimaal MBO4-niveau
- De kandidaat is inzetbaar vanaf 18 november 2024 tot en met 17 november 2024 voor 28-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Mijn gegevens
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.