Gemeente Baarn

Coördinator en inkoop gemeentelijk vastgoed

Gemeente Baarn

  • max €90 per uur

  • Utrecht

  • 16 uur per week

  • Inkoop
  • 28 april 2025

  • 28 oktober 2025

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.

Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met deze collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.

De organisatie is flink in beweging. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en de dienstverlening. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.

Opdracht
De gemeente Baarn zoekt een zelfstandige professional die de verhuur van de Wintertuin in het Cantonspark namens de gemeente coördineert. De Wintertuin is een prachtige rijk monumentale kas die klaar staat voor een nieuwe gebruiker. Dit betekent dat je verantwoordelijk bent voor het vormgeven van de uitvraag en selectieprocedure voor een geschikte exploitant. Je zorgt ervoor dat dit proces transparant, objectief en in lijn met de wet- en regelgeving verloopt.


Taken en verantwoordelijkheden:

  • Opstellen en uitvoeren van een transparante en marktconforme uitvraag voor de verhuur van de Wintertuin.
  • Vormgeven en begeleiden van het selectieproces voor een geschikte exploitant.
  • Zorgdragen voor een juridisch en financieel solide verhuurovereenkomst.
  • Adviseren over en borgen van een objectief en rechtmatig verhuurproces.
  • Afstemming met interne en externe stakeholders, waaronder gemeentelijke afdelingen en potentiële huurders.
  • Rapporteren aan de gemeente over voortgang en keuzes in het selectieproces.

Competenties

  • Sterke communicatieve vaardigheden en ervaring met stakeholdermanagement.
  • Proactieve, resultaatgerichte en zelfstandige werkhouding.

Benodigd aantal professionals
1

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau;
  • Aantoonbare werkervaring met vastgoedverhuur, inkoop en aanbestedingstrajecten;
  • Aantoonbare werkervaring met wet- en regelgeving rondom verhuur en gemeentelijke vastgoed;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring als inkoper / coördinator inkoop binnen een gemeentelijke organisatie;
  • Een afgeronde opleiding op het gebied van Inkoop, NEVI of vergelijkbaar (omschrijf duidelijk in het cv;
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 mei 2025;
  • Uurtarief maximaal €90,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender.
  • Aantoonbare werkervaring met vastgoedverhuur, inkoop en aanbestedingstrajecten binnen een (semi)overheidsorganisatie;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
28 april 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox