Gemeente Hilversum

Functioneel beheerder generieke systemen

Gemeente Hilversum

De opdracht­omschrijving

We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.

We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.

Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.

Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.

We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.

Elke dag willen we dit waarmaken.

En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.

Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.

Algemene omschrijving
Het team Business IT ondersteuning (BIO) van de gemeente Hilversum bestaat uit 25 functioneel beheerders/ regisseurs die de organisatie ondersteunen bij het gebruik van de belangrijkste kernapplicaties. Binnen het domein waar o.a. het zaaksysteem, Xential voor documentcreatie, CMS voor website en TOPdesk voor servicemanagement worden beheerd is de werkdruk dit jaar hoog vanwege de projectkalender en het tijdelijk uitvallen van een collega. We zijn daarom op zoek naar iemand die ons met name bij het dagelijks beheer kan ondersteunen, maar daarnaast ook bij projectwerkzaamheden mee kan helpen.

Taken en werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd tijdens de opdracht:

1. gebruikersondersteuning, servicemanagement, testwerkzaamheden, leveranciers-aansturing voor verschillende applicaties die door de hele organisatie gebruikt worden
2. Beheer generieke applicaties zoals Xxllnc zaaksysteem, Topdesk, e-diensten en CMS beheer.
3. projectondersteuning bij verschillende opgaven/ ontwikkelingen.

Competenties waarover de kandidaat moet beschikken:
- Goede communicatieve vaardigheden, je kunt goed schakelen in gesprekken met de leverancier
(intern en extern) en de klant;
- Stressbestendigheid bij het oplossen van problemen onder druk;
- Je redeneert vanuit het proces en vertaalt dit naar mogelijke oplossingen;
- Resultaatgericht en signaleert tijdig bij knelpunten.

Functieschaal
Zie criterium 7.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

 

De Eisen

  • Voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Beschikbaar per 1 juni 2025;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het beheer van XxIInc zaaksysteem;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het beheer van e-formulieren en/ofhet CMS beheer;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het uitvoeren van functioneel beheerbinnen een gemeente;
  • Een maximum uurtarief van € 85,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeerén parkeerkosten.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
09 mei 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox