gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

1e lijn helpdeskmedewerker ict

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

De werkmaatschappij 8KTD voert werkzaamheden uit voor de gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel. Het team Informatisering en Automatisering levert diensten aan ongeveer 800 medewerkers en verzorgt de ICT-omgeving in 10 gebouwen met werkplekken. Het team ontwikkelt zich naar een professionele service-organisatie, waarbij het tijd- en plaatsonafhankelijk werken inmiddels standaard is.  

De gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel werken samen in een werkmaatschappij. Dat gaat veranderen. Recent is in beide gemeenteraden uitgesproken de samenwerking in de werkmaatschappij te willen beëindigen. Hoe dit precies vorm krijgt wordt verder uitgewerkt. Het is een onzekere tijd, ook voor de medewerkers.

Als 1e lijn Helpdesk Medewerker ICT ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van binnenkomende meldingen en verzoeken voor alle facetten van de IT. Jij behandelt de 1e lijn gebruikersvragen en ook de incidenten van standaard kantoortoepassingen. Je analyseert deze vragen en registreert ze als incident in het systeem. Je vindt het een uitdaging om problemen op te lossen en de gebruiker van dienst te zijn. Daarbij heb je oog voor de afgesproken processen die gericht zijn op efficiency van de afhandeling van de meldingen. Vragen die jij niet kan afhandelen zet je door naar de 2e lijn.

Je werkzaamheden vinden plaats tijdens de openingstijden van onze gemeenten. Daarnaast ben je bereid om af en toe op een avond of in het weekend te werken.


Verantwoordelijkheden

De medewerker is verantwoordelijk voor het afhandelen van binnenkomende meldingen en verzoeken voor alle facetten van de IT.


availability
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2024 tot en met 30 juni 2024 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32 tot 36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar relevante en recente (<10 jaar) ervaring als medewerker ICT helpdesk.
  • De kandidaat heeft aantoonbare kennis van het beheer rondom Windows, Office 365, Intune, Active Directory, Citrix en Topdesk.
  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar recente en relevante (<5 jaar) gemeentelijke ervaring.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2024 tot en met 30 juni 2024 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32 tot 36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week.
  • De kandidaat heeft minimaal MBO werk- en denkniveau en heeft een MBO opleiding niveau 4 op het gebied van ICT / Informatica.
  • In het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
  • De kandidaat wordt geacht alle dagen aanwezig zijn op locatie.
  • De kandidaat is in bezit van een rijbewijs.
  • U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina’s A4 toe.

De Wensen

  • De kandidaat heeft kennis van kantoorautomatisering en het inspoelen van Intune profielen.
  • De kandidaat is gestructureerd, zelfstandig, communicatief vaardig, stressbestendig en flexibel.
  • Mate van werkervaring in soortgelijke functie.
  • Positieve houding ten opzichte van de Friese taal, waarbij passieve beheersing een pré is.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox