Gemeente Amstelveen
max €60 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
15 februari 2021
31 augustus 2021
De afdeling Werk en Inkomen maakt onderdeel uit van het Sociaal domein en richt zich op de uitvoering van de Participatiewet. Het sleutelwoord daarbij is ‘zelfredzaamheid’. Klanten worden professioneel ondersteund op weg naar zelfontplooiing, zelfstandigheid en onafhankelijkheid. Het motto daarbij is ‘werk boven uitkering’.
Onze ondernemers hebben hulp nodig!
Daarom zijn wij voor deze afdeling op zoek naar een ervaren Klantmanager TOZO (Tijdelijke Ondersteuningsregeling Zelfstandig Ondernemers), die verantwoordelijk is voor de uitvoering van de TOZO regeling.
Taken:
De opdracht loopt per direct, uiterlijk 15 februari 2021. Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
Profiel
Competenties
Als Klantmanager TOZO beschik je over de volgende competenties:
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
BYOD
Bij de Gemeente Amstelveen is Bring Your Own Device (BYOD) van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt, zelf een smartphone, inclusief abonnement en een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik.
Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.
VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden online d.m.v. een videogesprek gevoerd op vrijdag 5 februari tussen 9.00 – 13.00u.
32 uur is bespreekbaar.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox