Gemeente Amstelveen

Applicatiebeheerder key2financiën

Gemeente Amstelveen

De opdracht­omschrijving

De afdeling Automatisering & Informatiemanagement (A&I) bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur & Servicedesk, Applicaties, Informatievoorziening en Basisregistraties. A&I is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, de geo- en basisregistraties, de documentaire informatievoorziening en het A&I projectmanagement & advies. Het team Advies & Projecten bevindt zich in het vakgebied van zowel automatisering als informatisering en opereert op strategisch, tactisch en operationeel niveau. De afdeling A&I wil de volgende stap zetten in de professionalisering van I&A advies.  

Kandidaatomschrijving

Gedurende drie maanden ben je samen met de applicatiebeheerder verantwoordelijk voor de werkzaamheden die uitgevoerd dienen te worden. Deze werkzaamheden hebben betrekking op het beheren van de applicatie en   klanten vanuit de organisatie ondersteunen en helpen met het oplossen van problemen.

De focus ligt hierbij op een continuering van de bedrijfsvoering, dit is tevens het doel van de opdrachtverstrekking. Na een korte inwerk periode waarin de gegadigde  de werkwijze van de Gemeente Aalsmeer/Amstelveen uitgelegd zal worden, wordt verwacht dat tijdens een periode van drie maanden zelfstandig gewerkt wordt. Tijdens de afwezigheid van de applicatiebeheerder ben jij hét aanspreekpunt voor Key2Financien en de omliggende applicaties, voor de organisatie.

Je bent pragmatisch, werkt zelfstandig,  besluitvaardig en je hebt verantwoordelijkheidsgevoel. Je kunt op begrijpelijke wijze de vertaalslag maken van de techniek naar de gebruiker en het management. Maar ook andersom weet je de wensen van gebruikers en management te vertalen naar techniek. Je bent goed in staat verantwoordelijkheden te laten waar zij horen, zodat je je werkzaamheden optimaal kunt uitvoeren. Je gaat respectvol en met open mind om met je collega’s en externe partijen, maar je bent niet bang om je tanden te laten zien.


Werkzaamheden

  • Je test patches en nieuwe versies van bovengenoemde software;
  • Je zorgt voor 1e en 2e lijns ondersteuning van gebruikers;
  • Je bent de spil in de communicatie met de leverancier over o.a. foutmeldingen en wensen;
  • Je maakt en onderhoudt de documenten in de huisstijl;
  • Je maak handleidingen voor de gebruikers en geeft werkinstructies.

Jij bent hét aanspreekpunt voor de organisatie als het gaat om Key2Financien en de omliggende applicaties

Gevraagde ervaring

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met het maken van rapportages in bv. Cognos;
  • Uitgebreide kennis van en ervaring met Key2Financiën;
    met name van de volgende onderdelen
    - Crediteuren
    - Debiteuren
    - Leningen
    - Projecten
    - E-nota’s
    - Koppeling NHR
  • Kennis van en werkervaring met Dis4all, EB-Match en MDU.

Competenties
Als Applicatiebeheerder beschik je over de volgende competenties:

  • Klantgericht
  • Resultaatgericht
  • Betrouwbaar
  • Accuratesse
  • Zorgvuldig
  • Oog voor details
  • Analytisch

Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.


BYOD
:

Bij Gemeente Amstelveen is Bring Your Own Device (BYOD) van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt, zelf een smartphone, inclusief abonnement, en een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik.

Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen. De AA-organisatie wil een diverse en inclusieve organisatie zijn. Daarom bieden wij ruimte aan iedereen en zetten wij de diversiteit van onze collega’s in om de beste resultaten te behalen voor onze organisatie en de inwoners van Amstelveen en Aalsmeer.


Talent als basis, diversiteit als kracht. Vanuit deze visie staan al onze vacatures open voor iedereen.

Interviewplanning

De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken worden dinsdag 25 augustus 2020 in de ochtend. 

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Op cv aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als Applicatiebeheerder/Consultant Key2financien in een 100.000+ gemeente in de afgelopen 5 jaar. (benoem dit per opdracht/werkgever)
  • Op cv aantoonbaar een afgeronde HBO bachelor opleiding in de richting van informatica of informatiekunde.

De Wensen

  • Op cv aantoonbaar een afgeronde Master (WO) opleiding.
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"><ul><li>Klantgericht</li><li>Resultaatgericht</li><li>Betrouwbaar</li><li>Accuratesse</li><li>Zorgvuldig</li><li>Oog voor details </li><li>Analytisch</li><li>Motivatie hoe kandidaat invulling gaat geven aan de opdracht</li></ul>
  • Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met Cognos, MDU, Dis4all in de afgelopen 3 jaar.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox