Gemeente Deventer

Administratief medewerker Jeugd/Wmo

Gemeente Deventer

  • geen max tarief

  • Overijssel

  • 24 uur per week

  • Zorg en Welzijn
  • 19 maart 2020

  • 31 augustus 2020

De opdracht­omschrijving

Opdracht backoffice jeugd voor 24 uur per week per zsm tot 1 september 2020
Spoed procedure ivm zwangerschapsverlof en vertrek medewerker. Werk blijft nu opstapelen. En de nieuwe medewerker moet worden ingewerkt voor 1-4-2020.

Voor de backoffice Jeugd van het onderdeel Zorg van het team Publiekscontacten zoeken we een tijdelijke medewerker in verband met zwangerschapsverlof van een collega.

Omschrijving van de opdracht
  • Verwerken en controleren van de jeugdzorgaanvragen volgens administratieprotocol (beschikkingen maken)
  • Controleren van verstrekte subsidies voor de regelingen kinderopvang, peuterspeelzaal, VVE en SMI
  • Invoeren en verwerken van gegevens in het geautomatiseerd systeem (Gidso);
  • Telefonisch contact opnemen met zorginstellingen indien nodig voor het verwerken van de aanvragen
  • Zelfstandig afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken van ouders en zorginstellingen over de afgegeven product, voorziening
  • Je beantwoordt vragen van zorgaanbieders
  • Verzorgen van overige ondersteunende werkzaamheden.

Omschrijving van de kandidaat
  • Een afgeronde MBO opleiding
  • Kennis van de Jeugdwet
  • Administratieve ervaring
  • Ervaring met gemeentelijke cliëntsystemen en applicaties, bij voorkeur Gidso
  • Ervaring/kennis met het berichtenverkeer (VECOZO) + goed overweg met Excel
  • Flexibel, toegankelijk, betrouwbaar, behulpzaam en betrokken
  • Nauwkeurig, secuur, consequent en initiatiefrijk
  • Je kunt goed zelfstandig werken.

Bij het onderdeel Zorg wordt de backoffice verzorgd van de Wet maatschappelijke ondersteuning en de Jeugdwet. Hierbij worden voor de Wmo en de Jeugdzorg de geïndiceerde zorg van de Wmo-consulenten, de sociale teams en de jeugdcoaches administratief verwerkt.
De werkzaamheden voor deze opdracht bestaan uit het ondersteunen van de medewerkers Toegang Jeugd en het verwerken van de aanvragen voor de Jeugdwet, inclusief de zogenaamde huisartsenroute.
 

De Eisen

  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar administratieve werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van de Jeugdwet en/of Wmo
  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding

De Wensen

  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek:  Flexibel, toegankelijk, betrouwbaar, behulpzaam en betrokken  Nauwkeurig, secuur, consequent en initiatiefrijk  Je kunt goed zelfstandig werken.
  • Kandidaat weet hoe het berichtenverkeer tussen gemeente en (zorg)aanbieder werkt. Dit dient duidelijk op het cv naar voren te komen.
  • Kandidaat kan aantoonbaar werken met Excel
  • Kandidaat heeft op CV aantoonbare kennis van de wet en regelgeving van de Jeugdwet
  • Kandidaat heeft op CV aantoonbare ervaring met het verstrekken en verantwoorden van subsidies
  • Kandidaat heeft op CV aantoonbare ervaring met een gemeentelijk clientsysteem, bij voorkeur Gidso
  • De gesprekken vinden plaats op 17 maart voor 11:00 uur of na 12:00 uur, zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox