Gemeente Zeist
geen max tarief
Utrecht
36 uur per week
21 november 2024
21 mei 2025
Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig en onze cultuur is informeel. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 67.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Als organisatie willen we op de hoogte zijn van wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen. We juichen het toe als je daaraan je eigen perspectief en waarde toevoegt en verwelkomen dus iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je wieg ook heeft gestaan, wat ook je achtergrond, levensstijl of geloof is, of je nou topsporter bent of een beperking hebt, of allebei, als je je herkent in het profiel, solliciteer!
In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en als professional blijft groeien. We zijn niet op zoek naar een perfecte medewerker, maar iemand die zijn kwaliteiten, rafelrandjes én zelfkennis wil inzetten om met humor en lef uitdagingen te lijf te gaan.
Team
Als adviseur bij het team Beheer Openbare Ruimte (BOR) werk je mee aan het goede leven in de gemeente Zeist. Want daar doen we het voor! Lekker fietsen, goede doorstroming, verkeersveiligheid en een groene leefomgeving. Je doet dat in een gemeente die samenwerking met belanghebbenden hoog in het vaandel heeft staan. Maar ook projectmatig en met slagkracht wil werken aan resultaat. Een uitdagende combinatie voor een schoon, groen, gezond, duurzaam en veilig Zeist. Je komt terecht in een betrokken en professioneel team van circa 35 collega’s die zich elke dag bezig houden met de openbare ruimte. Elke dag weer werken zij vanuit de kernwaarden nabijheid, kracht en vertrouwen aan het goede leven in Zeist.
Opdracht
Je zorgt samen met je collega’s dat de vergunningaanvragen op het gebied van (met name) uitwegen en bouwplannen, welke een relatie hebben met het gebruik van de openbare ruimte en groen, goed en op tijd worden behandeld. Eventueel kunnen vergunningaanvragen op het gebied van riolering, kabels & leidingen, graafmeldingen in de openbare ruimte tot het takenpakket horen. Vraagstukken rondom auto- en fietsparkeren en andere beleidsontwikkelingen rondom mobiliteit ga je niet uit de weg. Je trekt hierin samen op met ervaren collega’s en helpt hen intern om de aanvrager goed te helpen en dat er een deskundig advies volgt. Hierbij stem je af met je collega’s en ben je in staat om aan veel uiteenlopende juridische kaders te toetsen. Daarbij bezoek je soms de locatie om een goede indruk te krijgen. Je luistert daarbij goed naar de wensen en behoeften en denkt in mogelijkheden en oplossingen.
Je bent alert, scherp en accuraat. Ook kun je zelfstandig werken, regie voeren over je eigen werk en ben je een echte teamplayer.
Competenties
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 25 november 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 22 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox