Gemeente Lelystad

Allround financieel administratief medewerker

Gemeente Lelystad

De opdrachtĀ­omschrijving

Financieel administratieve medewerker Uitkeringsadministratie
De medewerkers worden ingezet op de volgende werkzaamheden:
- Het verwerken van aanvragen en mutaties in het kader van TOZO 1 en TOZO 2
- Het verwerken van inkomsten met de uitkering
- Het controleren van de gegevens op volledigheid, correcte verwerking, gedane betalingen
- Zorgdragen voor tijdige betaalbaarstelling van de uitkering

De Eisen

  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO+ opleiding
  • Kandidaat heeft aantoonbare kennis van de Participatiewet en de BBZ. Aantoonbaar door middel van gevolgde trainingen en opleidingen en werkervaring.
  • Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar, minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring van het werken in de Suite voor het Sociaal domein, gericht op de uitkeringsadministratie
  • Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in het verwerken van betalingen, aanvragen, mutaties en beĆ«indigingen binnen de uitkeringsadministratie van een gemeente
  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk)

De Wensen

  • Kandidaat heeft op her cv een relevante referentie toegevoegd met contactgegevens
  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO+ opleiding
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek: accuraat, resultaatgericht, om kunnen gaan met details. Flexibel, toegankelijk, betrouwbaar, behulpzaam en betrokken Nauwkeurig, secuur, consequent en initiatiefrijk Je kunt goed zelfstandig werken.
  • Kandidaat heeft op het cv een kort zelfgeschreven motivatie toegevoegd

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox