Gemeente Zoetermeer

Allround functioneel beheerder tbv verkiezingen en StembureauApp

Gemeente Zoetermeer

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bij Informatie & Automatisering zijn we continu bezig de burger zo goed mogelijk te bedienen. Met dat ultieme doel voor ogen, werken we samen met de vakafdelingen aan de beste informatievoorziening en automatisering. De ontwikkelingen in ons vakgebied gaan razendsnel en informatie is steeds meer digitaal beschikbaar. De focus ligt op innovatie en de ambities zijn groot. Het is bij ons geen kwestie van ‘systemen in de lucht houden’ maar we gaan voor de beste informatievoorziening voor de burger. We werken hierbij nauw samen met de verschillende teams binnen de afdeling. Dit betekent veel contact met collega’s en een prettige, informele werksfeer. Een buitenwereld die continu in beweging is, maakt het werk op onze afdeling dagelijks dynamisch. Samen ondersteunen en verbeteren we de hele organisatie.

De afdeling I&A bestaat uit 100 medewerkers die verdeeld zijn over 4 teams:
1. Automatisering (inclusief IT-servicedesk);
2. Functioneel beheer ( 24 medewerkers);
3. Advies en projecten;
4. Informatiebeheer.

Opdracht
Voor deze opdracht zoeken we naar een ervaren functioneel beheerder tbv de verkiezingen die snel kan schakelen, een helicopterview heeft, gestructureerd kan werken, de handen uit de mouwen wil steken en goed met verschillende partijen kan communiceren. Het is een pre als je kennis en ervaring hebt met de StembureauApp en/of hebt kennis van de processen rondom landelijke verkiezingen bij een gemeente.

De werkzaamheden zijn vooral gericht op:
- Implementeren, inrichten, opleiden van gebruikers, beheren en werken met de StembureauApp.

Competenties
- Analytisch;
- Open persoonlijkheid;
- Communicatief vaardig.

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever (dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie).
  • Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als functioneel beheerder.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder bij een gemeente.
  • Per 01-10-2022 voor 8 uur, per 01-02-2023 voor 16 uur, per 27-02-2023 voor 36 uur en van 13-03-2023 t/m 19-03-2023 voor maximaal 50 uur beschikbaar.
  • Aantoonbare werkervaring met de StembureauApp.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox