Gemeente Apeldoorn

Allround medewerker burgerzaken

Gemeente Apeldoorn

De opdracht­omschrijving

Jij komt te werken in een team met 55 collega’s. Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk de hoge sociale betrokkenheid en de wil om elke uitdaging aan te gaan. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan een optimale dienstverlening voor inwoners en ondernemers, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel! Ben jij die betrouwbare, secure collega en stel jij een inwoner echt op zijn/haar gemak en adem je dienstverlening, dan ben je bij ons aan het juiste adres!    


Verantwoordelijkheden

Als allround medewerker Burgerzaken voer je de volgende taken uit:

  • Aanvragen/uitgifte van reisdocumenten en rijbewijzen;
  • Verstrekken reisdocument vluchteling
  • verstrekken van uittreksels uit de BRP;
  • Aanvragen van verklaringen omtrent het gedrag;
  • Verwerken van aangifte van verhuizingen en emigraties;
  • Omwisseling buitenlands rijbewijs;
  • Beoordelen garantstelling.

 

De Eisen

  • 1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 februari 2025 tot en met 31 juli 2025 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2) maal zes (6) maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • 2. De kandidaat heeft minimaal twee jaar recente werkervaring* in het uitvoeren van alle beschreven taken en producten onder het kopje ‘Verantwoordelijkheden’ binnen de afdeling Burgerzaken, bij een gemeente met minimaal 100.000 inwoners. *In de afgelopen vier jaar, teruggerekend vanaf de datum van publicatie van deze uitvraag.
  • 3. De kandidaat is alle werkdagen in de week beschikbaar van 8.15 uur tot 17.00 uur en op donderdagavond tot 19.30 uur.
  • 4. De kandidaat heeft geen vakantie tot 1-8-2025 en is in de periode 1-2-2025 tot 1-8-2025 dus volledig beschikbaar.
  • 8. Deze uitvraag is uitgesloten voor ZZP'ers. Het betreft namelijk een reguliere functie.

De Wensen

  • 2. De kandidaat heeft ervaring met het werken in het systeem iBurgerzaken. Beoordeling: - Geen ervaring (0 punten) - Ervaring met een vergelijkbaar systeem als iBurgerzaken (3 punten) - Ervaring met iBurgerzaken (5 punten) Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv (+ eventuele motivatie).
  • 1. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de afdeling Burgerzaken met het uitvoeren van de beschreven taken en balieproducten onder het kopje 'Verantwoordelijkheden'. Beoordeling: - De kandidaat heeft 2 tot 3 jaar werkervaring met de genoemde taken en producten binnen Burgerzaken (1 punt) - De kandidaat heeft 3 tot 5 jaar werkervaring met de genoemde taken en producten binnen Burgerzaken (3 punten) - De kandidaat heeft meer van 5 jaar werkervaring met de genoemde taken en producten binnen Burgerzaken (5 punten) Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv (+ eventuele motivatie).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
14 januari 2025 om 09:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox