gemeente Oosterhout

Archiefmedewerker

gemeente Oosterhout

De opdracht­omschrijving

Archiefmedewerker


De opdracht

  • Overbrengen van archief blok 1 periode 1990-2000 naar het RAT; 
  • Begeleiden vernietiging analoge en digitale archief 2020, 2021,2022; 
  • Bewerken archief voor vervroegde overbrenging naar het RAT; 
  • Vervroegd overbrengen analoog archief naar het RAT. 

Het resultaat 

  • Een overgebracht blok periode 1990-2000 naar het RAT; 
  • Een complete analoge en digitale vernietiging 2020, 2021, 2022; 
  • Alle te bewerken archiefbescheiden kan vervroegd overgebracht worden naar het RAT; 
  • Een vervroegde overbrenging naar het rat van het analoge archief.

Wij vragen 

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal SOD1/2 of L(A)RM;
  • Je hebt aantoonbare meerjarige werkervaring met het archiveren en vernietigen van analoge en digitale dossiers in o.a. MyLex;
  • Je hebt ervaring in het begeleiden van een traject voor overbrenging;
  • Je hebt ervaring in het toepassen van “selectie en vernietiging” en oog voor aansluiting van digitale archieven op analoge archieven; 
  • Je hebt voldoende kennis over wet- en regelgeving op het gebied van informatie- en archiefbeheer.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat heeft aantoonbare meerjarige werkervaring met het archiveren en vernietigen van analoge en digitale dossiers in o.a. MyLex. Dit moet blijken uit het CV.
  • De kandidaat heeft voldoende kennis over wet- en regelgeving op het gebied van informatie- en archiefbeheer. Dit moet blijken uit het CV.
  • De kandidaat heeft ervaring in het toepassen van “selectie en vernietiging” en oog voor aansluiting van digitale archieven op analoge archieven. Dit moet blijken uit het CV.
  • De kandidaat beheerst de Nederlandse taal goed.
  • De kandidaat past binnen het team (wordt tijdens evt. intakegesprek beoordeeld).
  • De kandidaat is verplicht om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren. De leverancier vraagt een nieuwe VOG aan bij Justis op screeningsprofiel 11, 12 en 13 en kan deze eenmalig declareren via inhoudingen/vergoedingen in de opdracht. De VOG dient op naam van de leverancier te staan en de functietitel genoemd in deze aanvraag moet opgenomen zijn in de VOG. Bij aanlevering mag de VOG niet ouder zijn dan 2 maanden. Als de VOG niet aan deze criteria voldoet wordt deze afgewezen en dient er op eigen kosten een nieuwe VOG aangevraagd te worden door de leverancier. Indien drie weken na start dossiervorming nog geen VOG is aangeleverd volgt een automatische urenrestrictie. Uren kunnen dan niet meer geschreven en uitbetaald worden.

De Wensen

  • De kandidaat heeft minimaal een MBO opleiding, bij voorkeur richting SOD 1/2 of LARM. Dit moet blijken uit het CV.
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie als Archiefmedewerker. Dit moet blijken uit het CV.
  • De kandidaat heeft kennis van zaakgericht werken en dossiervorming. Dit moet blijken uit het CV en is een pré.
  • De kandidaat heeft 1-5 jaar werkervaring bij een gemeente. Dit moet blijken uit het CV.
  • Mate waarin kandidaat aan de volgende competenties voldoet (wordt tijdens evt. intakegesprek beoordeeld): - Digivaardig - Pro-actief - Resultaatgericht - Communicatief vaardig - Zelfstandig - Analytisch - Netwerker - Politieke en bestuurlijke sensitiviteit

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox