Gemeente Nijmegen
max €100 per uur
Gelderland
36 uur per week
01 juli 2024
31 december 2024
De afdeling Publiekszaken gemeente Nijmegen zit al een aantal jaar in een doorontwikkeling. Deze doorontwikkeling is nodig om een goede dienstverlening richting onze inwoners te blijven waarborgen. Er vinden de laatste jaren in een stijgende lijn ontwikkelingen plaats in de gemeentelijke dienstverlening, zoals verregaande digitalisering, internationalisering, arbeidsmigratie en stedelijke groei. Deze ontwikkelingen resulteren in een toegenomen klantvraag, steeds complexere vragen, nieuwe wetgeving en veel technologische uitdagingen. We anticiperen op deze ontwikkelingen door het uitvoeren van een afdelingsbreed opleidingsplan, door goed te kijken naar de inrichting van de afdeling en door een verandering in cultuur te realiseren, met tegelijkertijd veel aandacht voor de kwaliteit van werken.
Als onderdeel van onze doorontwikkeling binnen de afdeling Publiekszaken van de gemeente Nijmegen, zijn we op zoek naar een enthousiaste en ervaren professional die ons kan helpen om de uitdagingen met betrekking tot internationalisering aan te pakken. Door de groeiende vraag naar diensten en de toenemende complexiteit van taken, is het essentieel dat onze medewerkers in staat zijn om buitenlandse brondocumenten op een nauwkeurige en efficiënte manier te verwerken. We zoeken een gedreven individu dat in staat is om zowel ons team van specialisten als onze generalisten (breed inzetbare medewerkers Burgerzaken) naar een hoger niveau te tillen. Deze persoon zal verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en implementeren van richtlijnen voor het controleren en beoordelen van brondocumenten, medewerkers begeleiden in dit proces en het bieden van ondersteuning bij complexe dossiers. Tegelijkertijd wordt er van de kandidaat verwacht dat zij/hij zelf ook werkt aan complexe dossiers, waarbij zij/hij haar/zijn expertise inzet om in control te blijven op de workload. Hiermee is de nieuwe medewerker niet alleen verantwoordelijk is voor het begeleiden van anderen, maar ook actief betrokken is bij het oplossen van uitdagende vraagstukken binnen de afdeling.
De huidige opdrachtnemer zal ook een offerte indienen.
Verantwoordelijkheden
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juni 2024 tot en met 31 december 2024 voor minimaal 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox