Gemeente Pijnacker Nootdorp
geen max tarief
Zuid-Holland
36 uur per week
05 augustus 2024
05 februari 2025
Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
De afdeling Sociaal Domein bestaat uit drie teams, het team Participatie (werk & inkomen en leerplicht), het team Maatschappelijk Ondersteuning (WMO, schuldhulpverlening en jeugdhulp) en het Bedrijfsbureau.
Je werkt nauw samen met de collega Contractmanagers binnen het Bedrijfsbureau, het management en de Businesscontroller van het Sociaal Domein, maar ook met de collega’s van het team Maatschappelijke Ondersteuning die de voorzieningen van derde partijen toekennen.
Opdracht
Als Contractmanager Sociaal Domein draag je bij aan onze samenleving en maakt het verschil voor onze inwoners. Dat doe je door heldere afspraken te maken, goed samen te werken en continu het overzicht te houden. Je bent verantwoordelijk voor alle contractafspraken van diensten en producten binnen het sociale werkveld.
Verder houden de werkzaamheden het volgende in:
- Beheren en monitoren van het resultaat, de kwaliteit, het gebruik en de kosten van de gemaakte afspraken;
- Ophalen van informatie met betrekking tot levering en uitvoering. Signaleren van mogelijke knelpunten en indien nodig bijsturen van afspraken;
- Onderhouden van contacten en optimaliseren van de samenwerking met diverse contractanten;
- Samenwerken met je collega’s van inkoop, beleid, informatiemanagement en toezicht & handhaving;
- Deelname aan verschillende (multidisciplinaire) projecten;
- Vertegenwoordigen van onze visie en belangen bij ontwikkelingen in de regio;
- Diverse administratieve werkzaamheden welke noodzakelijk zijn voor inkoop en aanbesteding werkzaamheden;
- Realiseren van maatwerkcontracten voor de ondersteuning van jeugdigen (lokale) dienstverleners.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in week 33 (maandag 12 tot en met vrijdag 16 augustus 2024). De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen in week 32 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox