Bevolkingsonderzoek Nederland

Coördinator certificering

Bevolkingsonderzoek Nederland

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bevolkingsonderzoek Nederland voert de bevolkingsonderzoeken borstkanker, darmkanker en baarmoederhalskanker uit met als doel kanker in een vroeg stadium op te sporen. Vroege opsporing van kanker vergroot de kans op genezing. Bevolkingsonderzoek Nederland in haar huidige vorm bestaat sinds januari 2022. De nieuwe (landelijke) organisatie is ontstaan vanuit een fusie van vijf regionale organisaties. Het RIVM is onze opdrachtgever.

Het bevolkingsonderzoek naar darmkanker is bedoeld voor mannen en vrouwen van 55 tot en met 75 jaar. Elk jaar worden er ongeveer 2,2 miljoen mensen uitgenodigd voor de darmkankerscreening. Door analyse van een zogenaamde FIT test (feces/ontlastingstest) kunnen darmkanker en voorstadia van darmkanker worden ontdekt. Bevolkingsonderzoek Nederland is verantwoordelijk voor de uitvoering van dit bevolkingsonderzoek onder meer door het uitnodigen van de doelgroep, zorgdragen voor de analyse van de FIT-test, verstrekken van de uitslag en eventueel verwijzing voor vervolgonderzoek in een ziekenhuis/coloscopiecentrum.

Opdracht
Voor de vervanging van een collega die met zwangerschapsverlof gaat, zijn wij op zoek naar een Coördinator certificering voor het bevolkingsonderzoek darmkanker.

Het betreft administratieve, coördinerende en secretariële werkzaamheden met als doel een bijdrage te leveren aan het optimaliseren van het certificeringstraject. De werkzaamheden kunnen zowel vanuit huis alsook op één van onze locaties worden gedaan.

  • Verrichten van administratieve en coördinerende werkzaamheden, ten behoeve van het certificeringsprogramma voor o.a. endoscopisten en pathologen zoals het verwerken van aanmeldingen en het controleren of voldaan wordt aan de toetsingseisen.
  • Monitoren van de voortgang van het toelatingstraject en het signaleren van bijzonderheden.
  • Deelnemen aan projecten zoals het samenstellen van een nieuwe e-learning.
  • Verrichten van secretariële werkzaamheden zoals het opstellen van agenda’s, notuleren, het bewaken van termijnen, het beantwoorden van vragen en het uitvoeren van correspondentie.
  • Contacten met leveranciers van de systemen over praktische verbeteringen.
  • Contacten in het kader van toegangsbeleid tot ScreenIT t.b.v. artsen in de regio’s.

Competenties

  • Verbindend;
  • Accuraat;
  • Nauwkeurig;
  • Zelfstandig;
  • Proactief;
  • Communicatief vaardig;
  • Integer;
  • Organisatiesensitief;
  • Bouwer.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in een administratieve en/of secretariële functie.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar in een administratieve en/of secretariële functie;
  • Aantoonbare werkervaring met het werken in projecten;
  • Aantoonbare werkervaring met het samenstellen van een nieuwe e-learning;
  • Aantoonbare kennis van de medische terminologie;
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met Microsoft Office (benoem dit duidelijk in het cv.);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox