Gemeente Hilversum
geen max tarief
Noord-Holland
36 uur per week
04 november 2024
04 juni 2025
Gemeente Hilversum, mediastad in het groen, Zorgen voor nu en werken aan morgen
Met bovenstaand motto leggen we de verbinding tussen onze ambities voor Hilversum in de toekomst en de wensen en behoeftes die op dit moment bij de Hilversummers leven.
De afgelopen jaren is gewerkt aan een fundament waar we Hilversum verder op uitbouwen. Naar elkaar omkijken, goed bereikbare voorzieningen voor inwoners die dat nodig hebben, en veilige buurten vinden wij belangrijk. Het is onze wens dat inwoners voor elkaar zorgen en dat mensen zaken in hun eigen buurt of wijk kunnen regelen. En als het nodig is bieden we zorg of ondersteuning. Maar er is meer: ook toekomstbestendige werkgelegenheid, bereikbare woningen, een duurzame leefomgeving en voorzieningen op het gebied van sport, kunst en cultuur staan hoog op onze agenda.
Als gemeente willen we ín de maatschappij staan, niet ernaast. Hilversum moet een leefbare en veilige stad zijn, waar iedereen zich thuis voelt, waar inwoners zich gewaardeerd voelen en waar mensen zich in hun werk en vrije tijd kunnen ontplooien. Om samen met de Hilversummers op te trekken, blijven we in contact met inwoners, bedrijven en organisaties. Op die manier komen hun zorgen, ideeën en wensen rechtstreeks bij ons terecht.
Opdracht
Als coördinator Planning & Control (P&C) ben jij de persoon die alles weet samen te brengen op het gebied van de financiën in Hilversum. Als coördinator Planning & Control ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van de jaarrekening 2024. Het is een zeer veelzijdige en dynamische functie waarbij je continu in contact staat met alle belanghebbenden binnen de gemeente Hilversum van je eigen tot team, de accountant, onze collega’s van Interne Controle tot de afdelingsmanagers en het college.
Wat ga je concreet doen?
Wat breng je mee?
Als professional van financiën kan jij uitstekend communiceren op alle niveaus van de organisatie. Met een open en toegankelijke persoonlijkheid ben je gemakkelijk benaderbaar. Jij voelt je verantwoordelijk voor je werk en bent daarin een aanpakker die goed omgaat met werken onder tijdsdruk. Dat betekent dat je je mouwen opstroopt als dat nodig is, maar ook dat je een leidende rol pakt als daar om gevraagd wordt. Iemand die meedenkt denkt in oplossingen en mogelijkheden. In de rol van verbinder, ben je in staat om in verbinding te komen met mensen en deze in beweging te krijgen. De kunst is om verbindingen over dossiers, teams en afdelingen heen te leggen. In deze positie ben jij die stevige adviseur die vertrouwen wekt, resultaatgericht en betrouwbaar is.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 5 november tussen 09:00 uur en 14:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 4 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox