Gemeente Amsterdam

DIV Medewerker

Gemeente Amsterdam

De opdracht­omschrijving

Functieomschrijving
De Senior Medewerker DIV

Werkzaamheden
De Senior Medewerker DIV voert de procesmatige en administratieve ondersteuning uit m.b.t. het verwerken/scannen van de documenten van de organisatie. Dit met name m.b.t. de postbehandeling, dossiervorming en archiefbeheer. Hij/zij draagt zorg voor de juiste documentbehandeling. De Medewerker DIV beoordeelt documenten op relevantie voor de organisatie, begeleidt de post-/documentbehandeling. -routing en -registratie. Hij/zij bewaakt de juiste uitvoering en toepassing van de werkprocessen, controleert op correctheid en gebruik van de digitaal vastgelegde informatie en verstrekt informatie uit de archieven, systemen, databases en applicaties. De Medewerker DIV levert rapportages en sturingsinformatie m.b.t. de afdoening van zaken en de kwaliteit van de dossiers. Hij/zij beheert de digitale en analoge informatie conform wet- en regelgeving.

Gezien de aankomende reorganisatie ligt de nadruk op de nodige administratieve verbetering van de digitale metadata van documenten en dossiers.

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadsbeheer bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/

De opdrachtgever(s)
Metro en Tram


 

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De aangeboden kandidaat heeft tenminste 4 jaar aantoonbare ervaring in het werken met digitale documentmanagementsystemen
  • De aangeboden kandidaat is in het bezit eigen recente smartphone en laptop (geschikt voor MS Teams)
  • Geef in maximaal 1 pagina aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
  • De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over MBO+ werk- en denkniveau.

De Wensen

  • Aantoonbare kennis en ervaring/affiniteit met informatiemanagement, documentmanagementsystemen, IT toepassingen en wet- en regelgeving.Criterium: de mate van relevante kennis en ervaring voor onderhavige opdracht met betrekking tot:• Informatiemanagement• Decos Join of soortgelijke documentmanagementsystemen• IT toepassingen in projecten• Archiefregelingen en relevante wetgeving informatiebeheerDe beoordeling van deze wens vindt plaats op basis van de door de kandidaat ingediend CV en de ingediende motivatie van maximaal 2 A4-tje. De mate waarin de aantoonbare kennis en ervaring van een kandidaat relevant is voor de onderhavige opdracht wordt uitgedrukt met een cijfer tussen minimaal 0 en maximaal 5 punten, waarbij alleen gehele cijfers worden toegekend. Een 5 staat hierbij voor uitermate relevante ervaring en een 0 staat voor geen of nauwelijks relevante ervaring.
  • Aantoonbare kennis en ervaring binnen een projectorganisatie in een infrastructurele omgeving.Criterium: de mate waarin aantoonbaar relevante kennis en ervaring is opgedaan binnen een projectorganisatie in een infrastructurele omgeving voor onderhavige opdracht.Hierbij spelen de volgende aspecten een rol:o Kennis van Projectmatig werken in een ambtelijke organisatie;o Praktijkervaring met diverse informatiestromen incl. rapportages;o Werken in een planning en budgetgestuurde werkomgeving.o Ervaring met (light) railinfrastructuur en/of OV-projectenDe beoordeling van deze wens vindt plaats op basis van de door de kandidaat ingediend CV en de ingediende motivatie van maximaal 2 A4-tje. De mate waarin de aantoonbare kennis en ervaring van een kandidaat relevant is voor de onderhavige opdracht wordt uitgedrukt met een cijfer tussen minimaal 0 en maximaal 5 punten, waarbij alleen gehele cijfers worden toegekend. Een 5 staat hierbij voor uitermate relevante ervaring en een 0 staat voor geen of nauwelijks relevante ervaring.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox