Gemeente Breda
geen max tarief
Noord-Brabant
32 uur per week
12 maart 2024
31 juli 2024
Financieel administratief medewerker
Afdeling Financiën, Inkoop en Juridische Zaken is op zoek naar een enthousiaste, tijdelijke, financieel administratief medewerker, met ruime ervaring van financieel-administratieve werkzaamheden en processen. Als financieel medewerker zorg je er samen met je team voor dat Gemeente Breda de cijfers op orde heeft. Dat betekent dat jij in deze functie echt kunt bijdragen aan de juiste cijfers en aan de ontwikkeling van je vakgebied. Je bent de vraagbaak van de financiële administratie voor je collegae binnen het team, de financieel adviseurs en de vak - afdelingen binnen de organisatie. Heb je naast werkervaring in financieel-administratieve werkzaamheden interesse in nieuwe vormen van digitalisering en het toepassen van de mogelijkheden in je werk? Dan zoeken wij jou als financieel administratief medewerker.
Wat ga je doen
Als financieel administratief medewerker bij onze gemeente onderhoud jij contact met betrokken partijen rondom alles wat te maken heeft met financiën. Kortom: jij zorgt dat we samen tot betrouwbare financiële cijfers komen die leiden tot een juiste financiële administratie en dat onze financiële processen op orde zijn. Nu en in de toekomst.
We zoeken jou
Je cijfers zijn op orde en je weet deze te vertalen voor collega’s die er niet zoveel verstand van hebben als jij. Je legt makkelijk contact met diverse onderdelen binnen de organisatie. Zo ontdek je waar jij binnen jouw werkzaamheden en processen eventueel verbeteringen kunt doorvoeren. En je deinst er niet voor terug dit ook op te pakken. Je inspireert collega’s om mee te doen. Bovendien draag jij met jouw interesse in nieuwe vormen van digitalisering bij aan de doorontwikkeling van onze hele afdeling.
Wie zijn wij
Breda is een stad die alles heeft: een aantrekkelijke historische binnenstad, een mooie groene omgeving, een strategische ligging midden in de Benelux, ondernemerschap, cultuur en gezelligheid. Breda is een prachtige stad waar interessante dingen gebeuren, nu en in de toekomst.
In de gemeentelijke organisatie werken enthousiaste medewerkers met plezier aan het realiseren van de ambities van de stad. Het aantal maatschappelijke vraagstukken groeit. Denk aan duurzaamheid en energietransitie, het realiseren van voldoende en betaalbare woningen voor iedereen, de aanpak van armoede en de transitie in de jeugdzorg. Deze projecten en vraagstukken hebben gemeen dat ze vragen om financiële expertise om bij te dragen aan een succesvol resultaat.
Dit vertaalt zich allemaal naar de financiële administratie. Als financieel medewerker kun je echt het verschil maken! Dit doe je natuurlijk niet alleen maar samen met zo’n 50-tal vakspecialisten en daarnaast werk je integraal samen met collega’s uit de andere werkvelden van de gemeente. Zo creëer jij samen met hen een volledige, tijdige en juiste financiële administratie van de gemeente Breda.
Lees meer over de Gemeente Breda
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox