Gemeente Zoetermeer
geen max tarief
Zuid-Holland
32 uur per week
04 juli 2024
04 oktober 2024
Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!
Afdeling
De opdracht wordt uitgevoerd binnen het team Administratie van de afdeling Financiën en Control. Het team Administratie bestaat uit +/- 25 FTE en vormt samen met de teams Advies en team Expertise de afdeling Financiën en Control (F&C). Dit team verzorgt de administratieve ondersteuning voor de vak-afdelingen. Dit omvat debiteuren- en crediteurenbeheer, grootboek, koppelingen met sub administraties en opstellen van de jaarrekening. Uit de missie en visie van team Administratie: ‘_Wij (team Administratie) zorgen met elkaar voor een moderne administratie die voldoet aan actuele wet- en regelgeving. Een moderne administratie draagt bij aan verdere optimalisering van de werkprocessen, innovatieve verbeteringen en het continu verbeteren van de kwaliteit van de Administratie’._
De administratie is modern en jij denkt mee met ons mee over de optimalisering van de werkprocessen. Je komt in aanraking met innovaties als e-factureren, digitalisering en geautomatiseerde systemen. Wij zoeken een proactieve en collegiaal ingestelde collega met humor, financieel inzicht en affiniteit met ICT.
Opdracht
Als financieel administratief medewerker houd je de administratie bij, controleer je gegevens op juistheid en volledigheid en verstrek je informatie. Tot je verdere taken behoren het registreren en coderen van facturen van verschillende afdelingen, het aanmaken van verplichtingen, het boeken van crediteuren plus diverse overige administratieve taken. Verder boek je debiteuren via een apart programma en draai je mee in een rooster waarin je samen met je collega’s de mailboxen van administratie beheert. Daarin komen de facturen binnen en overige vragen van leveranciers. Je handelt aanmaningen af en stuurt waar nodig facturen retour.
Competenties
- Secuur;
- Integer;
- Klantgericht;
- Teamplayer.
Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 07 (nieuwe structuur).
Benodigd aantal professionals:
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag tm vrijdag
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 10 juli 2024 van 09:00 uur tot 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 8 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox