Gemeente Dronten

Functioneel beheerder digitale dienstverlening - topdesk

Gemeente Dronten

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Dronten is een dynamische en ambitieuze gemeente, gelegen in het hart van Flevoland, waar rust en ruimte hand in hand gaan met innovatie en ontwikkeling. Met haar groene landschappen en bruisende dorpskernen is Dronten een plek waar gezinnen, ondernemers en natuurliefhebbers zich thuis voelen. Gemeente Dronten staat voor innovatie, inclusiviteit en het bouwen aan een toekomstbestendige gemeenschap richting 2050. Waar we nu op ruim 44.000 inwoners zitten, willen we in 2050 richting de 60.000 inwoners gegroeid zijn. Onze visie is gebaseerd op de principes van midden in de samenleving staan, verbinden, dienstverlenend zijn, vertrouwen, en werken aan gemeenschappelijke opgaven. De lijnen zijn kort en bij alles wat we doen gaan we voor toegevoegde waarde en verbetering. Een lerende organisatie: dat willen wij zijn en uitdragen. We staan open voor feedback en geven onze medewerkers de ruimte om te ontwikkelen.

Opdracht
Gemeente Dronten is op zoek naar een Functioneel Beheerder TopDesk voor tijdelijke ondersteuning bij de doorontwikkeling van onze interne bedrijfsprocessen. In deze rol ligt de primaire focus op het beheren en optimaliseren van TopDesk, maar om het werk afwisselend te houden, krijg je ook de kans om andere informatiesystemen zoals het zaaksysteem (Djuma) en het intranet (Umbraco) te beheren en in te richten. 

Wat ga je doen?
- Beheren en optimaliseren van TopDesk;
- Ondersteunen bij de doorontwikkeling van interne bedrijfsprocessen;
- Beheren en inrichten van andere informatiesystemen zoals Djuma en Umbraco;
- Samenwerken met het team Digitale Dienstverlening om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen;
- Gebruikers ondersteunen en trainen in het gebruik van de systemen;
- Analyseren en oplossen van functionele problemen;

Competenties
- Communicatief vaardig;
- Kunt goed samenwerken in een multidisciplinair team;
- Een kei in het leggen van koppelingen tussen informatiesystemen;
- Analytisch sterk en oplossingsgericht;
- Flexibel en kunt goed omgaan met veranderingen.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-wo-do-vr

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 21 oktober 2024, 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 18 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbaar BISL gecertificeerd;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder van TOPdesk binnen een overheidsinstelling (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 november 2024.

De Wensen

  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met ITIL procesoptimalisatie (benoem dit duidelijk in het cv)
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met het beheren en inrichten van de informatiesystemen Djuma en Umbraco;
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met het inrichten en verbeteren van (werk)processen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox