Gemeente Land van Cuijk

HR adviseur

Gemeente Land van Cuijk

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Gewenste situatie
De gemeente Land van Cuijk (circa. 90.200 inwoners) is per 1 januari 2022 ontstaan door samenvoeging van de gemeenten Boxmeer, Cuijk, Grave, Mill en Sint Hubert en Sint Anthonis. Binnen het team HRM & Managementondersteuning zijn we op zoek naar tijdelijke ondersteuning van een HR adviseur. Dit ter vervanging van een HR adviseur tijdens haar zwangerschapsperiode.


Als HR adviseur bij de gemeente Land van Cuijk adviseer je teammanagers over personele casussen, ziekteverzuim, vacatures, teamontwikkeling, wet- en regelgeving etc. Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor medewerkers. Daarnaast lever je een actieve bijdrage aan het ontwikkelen van HRM Processen en HRM-beleid en begeleid je de organisatie bij verschillende ontwikkeltrajecten op het gebied van HRM.


Je gaat de teammanagers/teams uit het fysieke domein adviseren. Deze teams zijn gevestigd op onze locatie in Cuijk. Je bent indien nodig bereidt om naar de locatie in Cuijk te reizen.


Het cluster HRM bestaat uit 2 organisatieadviseurs, 1 HR-Business Partner, 3 andere HR-adviseurs, 2 loopbaanadviseurs, 1 senior personeels- en salarisadviseur, 3 HR-/salarismedewerkers, 1 HR ondersteuner en 1 Functioneel beheerder/ data-analist HRM.

Kandidaatomschrijving

Wat wordt gevraagd
We zoeken een ervaren HR adviseur die bij voorkeur ervaring heeft met het werken binnen een gemeente.


De kandidaat heeft:

  • Een HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring als HR adviseur.
  • Kennis van en ervaring met de Cao gemeenten.
  • Bij voorkeur kennis en ervaring met arbo.
  • Hands on mentaliteit, pro actief en dienstverlenend.

 

Interviewplanning

3 oktober in de middag.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De kandidaat heeft minimaal HBO niveau bij voorkeur op het gebied van HRM of rechten.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als HR adviseur.

De Wensen

  • De kandidaat heeft in de afgelopen drie jaren minimaal een interim opdracht vervult als HRM adviseur voor een overheidsorganisatie Weging: 25 %
  • De kandidaat heeft ervaring met werken met de cao gemeenten Weging: 25 %
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Pro actief Past binnen het team. Adaptief vermogen. Communicatief Dienstverlenend

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox