Provincie Utrecht

HR medewerker

Provincie Utrecht

De opdracht­omschrijving

Wie zijn wij
BIJ12 is de uitvoeringsorganisatie voor de 12 provincies en brengt kennis en informatie bijeen over het landelijk gebied en de fysieke leefomgeving in Nederland. BIJ12 zorgt voor uniformiteit in informatievoorziening en de uitvoering van provinciale regelingen.
Hieraan wordt gewerkt vanuit 4 units:
Faunazaken en ACSG (Advies Commissie Schade Grondwater
Natuurinformatie en Natuurbeheer
GBO voor het beheer van gezamenlijke informatiesystemen
Stikstof en Natura 2000

Wat ga je doen
Je voert je werkzaamheden uit binnen het team Bedrijfsvoering waarin de
ondersteunende functies van BIJ12 zijn ondergebracht.

Je bent het aanspreekpunt voor de medewerkers binnen de organisatie.
Zelfstandig ga je met zeer uiteenlopende vragen aan de slag. Hierbij kun je denken aan vragen over bijvoorbeeld onze CAO, Individueel Keuze Budget, ARBO, Persoonlijk Ontwikkel Budget etc. Voor de unitmanagers ben je het eerste aanspreekpunt. Je weet de juiste informatie te vinden en bij de juiste personen te krijgen op het juiste moment.

Voor werving en selectie neem je vacatures aan en bereid je de procedures voor. Je coördineert het W&S proces, plant afspraken, bewaakt de planning, de voortgang en de kwaliteit. Ook voel je je verantwoordelijk voor het tijdig en juist informeren van sollicitanten over de procedures zowel per email als telefonisch. Ook voer je (incidenteel) sollicitatiegesprekken.

Bij het aannemen van nieuwe medewerkers zorg je ervoor dat alles in orde is voor de start. Van een getekende arbeidsovereenkomst en bijbehorende documenten tot en met de welkomstmail en het aanmelden voor de kennismakingsdag. Wanneer iemand uit dienst gaat zorg je voor een keurige afwikkeling van alle zaken. Alle benodigdheden verwerk je ordelijk in het digitale personeelsdossier.

Je ondersteunt HR in het breedste zin van het woord:

  • Je bent het aanspreekpunt en op basis-vraagstukken adviseur voor medewerkers en managers voor HR-aangelegenheden;
  • Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct doorzetten van salarismutaties, het opstellen van correspondentie en de administratieve afwikkeling;
  • Je organiseert de werving en selectie;
  • Je past de Wet Verbetering Poortwachter toe;
  • Je voert het HRM beleid uit conform CAO Provincies;
  • Je onderhoudt interne en externe contacten op operationeel niveau;
  • Je verzorgt de voorlichting, publicatie en communicatie over HR-zaken.

Welke kennis en ervaring zoeken we  * Je hebt een afgeronde opleiding (MBO of HBO) in de richting HRM; * Je hebt 3 jaar relevante werkervaring; * Je bent bekend met de Wet Verbetering Poortwachter en kan, bij voorkeur, ook basis verzuim begeleiden; * Je kan goed zelfstandig werken en prioriteiten stellen en bewaken; * Je kan goed plannen en organiseren en houdt overzicht; * Je bent toegankelijk en kan helder en duidelijk communiceren, zowel schriftelijk als mondeling; * Je bent klantgericht, resultaatgericht, proactief en je ontzorgt; * Je bent flexibel en denkt ook mee over ontwikkelingen binnen HR-processen; * Je hebt een dienstverlenende houding, maar nooit ten koste van het werk wat moet gebeuren; * Je hebt recente ervaring met YouForce; * Ervaring met SharePoint is een pré. |

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Eis 5: Je bent bekend met de Wet Verbetering Poortwachter en kunt, bij voorkeur, ook basis verzuim begeleiden
  • Eis 4: Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding in de richting van HRM of vergelijkbaar
  • Eis 2: De aangeboden kandidaat is akkoord a) dat deze opdracht voor 28-36 uur per week wordt uitgevoerd. b) met de procedure en de inhuurvoorwaarden. Toelichting: Benoem in het cv of u akkoord bent met deze eis met ja of nee Indien u dit niet benoemd ( a en b) in uw cv wordt uw aanbieding terzijde gelegd.
  • Eis 1: Uw aanbieding past binnen het door ons vastgestelde maximum uurtarief voor deze opdracht van maximaal € 75 De aanbieding is een all-in tariefstelling, waaronder o.a. reiskosten, woon-werk en evt fee-kosten. Het aangeboden tarief dient te passen binnen het gestelde maximum uurtarief. Toelichting: Benoem het nummer van deze eis in uw cv en of u akkoord bent met ja /nee Geef in het cv uw uurtarief. Indien uw uurtarief hoger is dan het dan het genoemde maximum wordt uw aanbieding terzijde gelegd.
  • Eis 3 a. Benoem in uw cv (bij voorkeur maximaal 5 pagina’s) de nummers uit de DAS-aanvraag: (Sub)- nummer eisen, (sub)-nummer van de shortlistcriteria). Benoem in het cv bij het nummer en aan de hand van de werkervaring hoe en waarom u aan de eis en of shortlistcriterium voldoet. Uw specifieke onderbouwing in het cv is zodanig inhoudelijk verwoord dat deze duidelijk verifieerbaar is voor Bij12 b. Geef een aparte toelichting op alle eisen en shortlistcriteria naast het cv. Bij voorkeur op 1 pagina dient u aan te geven met welke in het cv genoemde ervaring u voldoet aan de gestelde eisen en shortlistcriteria. Benoem alle nummers van de eisen en de nummers van de shortlistcriteria. Geef ook het aantal punten bij de onderbouwing op de shortlistwensen. c. Let op. U dient geen teksten in de velden van het DAS-systeem in te voeren. Deze worden niet meegenomen in de beoordeling. Gebruik uitsluitend 1 bijlage: cv en bijlage onderbouwing. Beiden dus in 1 document. Indien u niet aan a, b en c voldoet wordt uw aan bieding terzijde gelegd.

De Wensen

  • Shortlistcriterium 4: Je hebt een afgeronde opleiding in de richting van HRM of vergelijkbaar
  • Shortlistcriterium 3: Je hebt ervaring met het voeren van sollicitatiegesprekken
  • Shortlistcriterium 2: Ervaring met Sharepoint
  • Shortlistcriterium 1: Je hebt recente ervaring met YouForce;
  • Fase 2. Mondelinge ronde: beoordeling prijs en kwaliteit Prijs maximaal 300 punten en Kwaliteit maximaal 700 punten Indien in het interview de kandidaat 300 punten of minder behaald, behoudt de provincie Utrecht zich het recht om niet te gunnen. A. Persoonlijke eigenschappen 300/200/100/0 • Samenwerken • Luisteren en doorvragen • Accuratesse • Klantgericht en klantvriendelijk • Zelfstandigheid • Proactief B. Vaardigheden 200/100/50/0 • Ervaring met het tijdig en correct doorzetten van salarismutaties, het opstellen van correspondentie en de administratieve afwikkeling • Ervaring met het organiseren van de werving en selectie • Het kunnen onderhouden van interne en externe contacten op operationeel niveau • Het kunnen verzorgen van de voorlichting, publicatie en communicatie over HR-zaken C. Kennis 200/100/50/0 • Kennis van de wet Verbetering Poortwachter • Kennis van Sharepoint • Kennis van YouForce

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox