GVB

interim medewerker Klantenservice

GVB

De opdracht­omschrijving

Afdelingsinformatie
GVB is volop in beweging en daar speelt HR een belangrijke rol in. HR heeft onder andere tot doel beter in te spelen op de behoefte van medewerkers en leidinggevenden volgens het concept van ‘klikken-bellen-afspraak’. Het HR Servicecenter ondersteunt GVB met diensten en producten waardoor de lijnorganisatie zich kan focussen op het zo goed mogelijk bedienen van de reiziger. De afdeling is de spil in de organisatie als het aankomt op alle administratieve instroom, doorstroom en uitstroom processen. Op dit moment zijn we druk met het door ontwikkelen van het HR Servicecenter naar een klantgerichte administratieve backbone en expertisecentrum op het gebied van regelingen.
 
Functieomschrijving
Als interim medewerker HRSC maak je deel uit van het HR Servicecenter. In deze functie, waarin je rapporteert aan teammanager HR Servicecenter, bied je ondersteuning bij HR werkzaamheden van managers en medewerkers. Ook ben je samen met jouw collega’s het eerste aanspreekpunt voor vragen van al onze medewerkers. Je werkdag is onder andere gevuld met:
- wijzigingen uitvoeren in SAP HR;
- verzorgen van administratieve werkzaamheden voor de in-, door- en uitstroom van medewerkers;
- informatie en advies geven aan medewerkers, management en collega's van HR over onder andere inhoudelijke procedures, wet en regelgeving, pensioen en cao GVB;
- controleren van HR gegevens op juistheid en volledigheid;
- up-to-date houden van de personeelsdossiers van alle medewerkers;
- opstellen van brieven en rapportages die duidelijk, leesbaar en begrijpelijk zijn.
 
Behalve de standaard HR werkzaamheden willen we dat je actief meedenkt in HR gerelateerde projecten. Waarbij je continu stilstaat bij uitvoerbaarheid en verbetering van onze diensten en service.
 
Functie eisen
Graag maken we kennis met servicegerichte en leergierige MBO+ -ers die minimaal drie jaar ervaring met personeelsbeheer en personeels-administratieve werkzaamheden hebben. Daarnaast beschik je over de volgende kwaliteiten:
- je hebt kennis van het werken met personeelsinformatiesystemen (SAP);
- je hebt kennis van werken met Microsoft Office pakketten;
- je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden
- je hebt een klantgerichte en proactieve benadering;
- je bent resultaatgericht en neemt initiatief;
- je bent energiek, flexibel, stressbestendig en kunt omgaan met details;
- je bent integer, teamgericht, zelfbewust en in het bezit van organisatiesensitiviteit;



Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft minimaal een MBO+ opleiding afgerond
  • Kandidaat heeft personeels-administratieve werkzaamheden opgedaan in een HRSC omgeving
  • Kandidaat heeft minimaal drie jaar ervaring met personeelsbeheer
  • Kandidaat heeft kennis van het werken met personeelsinformatiesystemen zoals SAP HR.

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox