Gemeente Gennep

Jeugdconsulent

Gemeente Gennep

  • max €60 per uur

  • Limburg

  • 36 uur per week

  • Zorg en Welzijn
  • 06 december 2021

  • 30 juni 2022

De opdracht­omschrijving

Op dit moment zitten we in een veranderingsproces vanwege het project sturing en inkoop. Dit vraagt veel extra inzet van de consulenten. Huidige indicaties moeten verlengd worden, maar ook omgezet naar segmenten/trajecten. Hier hebben we extra ondersteuning voor nodig waar jij een rol in gaat spelen. Daarnaast kun je ook ingezet worden in het reguliere consulentenwerk. De consulenten werken generalistisch en pakken vragen van inwoners op , gericht op zowel WMO als jeugdzaken. Bij jeugdzaken is er altijd minimaal 1 SKJ geregistreerde medewerker betrokken. Als consulent pak je meldingen op en heb je focus op het goede gesprek aan de keukentafel, specifiek het onderdeel eigen kracht en collectieve voorzieningen. Je stelt arrangementen op die zorgen voor de juiste ondersteuning. Gesprekken en gemaakte afspraken leg je op duidelijke wijze vast in een leefzorgplan. Je voert procesregie over de (doelen van de) afgesloten arrangementen. Je werkt hierbij nauw samen met externe partners. Als professional kom je met verbetervoorstellen voor proces of werkwijze. Met je kennis en ervaring ben je vraagbaak voor je collega’s op diverse gebieden (Wmo, jeugdhulp, participatie).

Kandidaatomschrijving

  • Je hebt minimaal een relevante afgeronde HBO/WO opleiding;
  • Je hebt minimaal een jaar aantoonbare werkervaring binnen het sociaal domein;
  • Je vindt het leuk om een tijdelijke klus op te pakken ,die ook veel administratieve inzet vraagt.
  • Je hebt actuele kennis van wet- en regelgeving zoals de participatiewet, jeugd en WMO;
  • Je hebt inzicht en overzicht van het totale sociale zekerheidsstelsel;
  • Je beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit, bent toegankelijk en initiatiefrijk;
  • Je schakelt makkelijk tussen verschillende niveaus, neemt deel aan overleggen;
  • Je beschikt over uitstekende advies- en communicatievaardigheden zowel schriftelijk als mondeling;
  • Je bent een verbinder en schakelt moeiteloos tussen organisaties, beleid en uitvoering.

Welke competenties neem je mee?

  • Overtuigen;
  • Planmatig werken;
  • Kwaliteitsgerichtheid;
  • Oordeelsvorming;
  • Omgevingsbewustzijn;
  • Stressbestendigheid.

Interviewplanning

De gesprekken worden gevoerd op 26 november. Wij vragen de kandidaten hier uitdrukkelijk rekening mee te houden.

Contact over de opdracht en/of procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Banenplein Limburg. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk hierover geen contact met gemeente op te nemen.

Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op banenpleinlimburg.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie geen offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.banenpleinlimburg.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.

De opdracht wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de medewerker is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP’er/ DGA. ZZP’ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.

Toelichting op rooster

minimaal 32 uur per week.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.
  • Op CV aantoonbaar SKJ registratie. Let op: zonder deze registratie is gunning onmogelijk.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"><p>Klink met de organisatie</p> <p>Affiniteit met de doelgroep</p> <p>Motivatie</p> <p>Aansluiting gestelde eisen, zelfstandigheid en opzoeken afstemming en samenwerking</p>
  • Je hebt aantoonbaar actuele kennis van wet- en regelgeving zoals de participatiewet, jeugd en WMO;
  • Je hebt minimaal een jaar aantoonbare werkervaring binnen het sociaal domein.
  • op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO agogische opleiding (pedagogiek of maatschappelijke dienstverlening)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox