Gemeente Gennep
max €60 per uur
Limburg
36 uur per week
06 december 2021
30 juni 2022
Op dit moment zitten we in een veranderingsproces vanwege het project sturing en inkoop. Dit vraagt veel extra inzet van de consulenten. Huidige indicaties moeten verlengd worden, maar ook omgezet naar segmenten/trajecten. Hier hebben we extra ondersteuning voor nodig waar jij een rol in gaat spelen. Daarnaast kun je ook ingezet worden in het reguliere consulentenwerk. De consulenten werken generalistisch en pakken vragen van inwoners op , gericht op zowel WMO als jeugdzaken. Bij jeugdzaken is er altijd minimaal 1 SKJ geregistreerde medewerker betrokken. Als consulent pak je meldingen op en heb je focus op het goede gesprek aan de keukentafel, specifiek het onderdeel eigen kracht en collectieve voorzieningen. Je stelt arrangementen op die zorgen voor de juiste ondersteuning. Gesprekken en gemaakte afspraken leg je op duidelijke wijze vast in een leefzorgplan. Je voert procesregie over de (doelen van de) afgesloten arrangementen. Je werkt hierbij nauw samen met externe partners. Als professional kom je met verbetervoorstellen voor proces of werkwijze. Met je kennis en ervaring ben je vraagbaak voor je collega’s op diverse gebieden (Wmo, jeugdhulp, participatie).
Welke competenties neem je mee?
De gesprekken worden gevoerd op 26 november. Wij vragen de kandidaten hier uitdrukkelijk rekening mee te houden.
Contact over de opdracht en/of procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Banenplein Limburg. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk hierover geen contact met gemeente op te nemen.
Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op banenpleinlimburg.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie geen offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.banenpleinlimburg.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.
De opdracht wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de medewerker is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP’er/ DGA. ZZP’ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
minimaal 32 uur per week.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox