Gemeente Bergen op Zoom
geen max tarief
Noord-Brabant
20 uur per week
15 juli 2021
31 december 2021
Gemeente Bergen op Zoom
De stad Bergen op Zoom is een vestingstad, gelegen op de Brabantse Wal, op de overgang van land en zee, zand en klei, hoog en laag. Het is een compacte stad met een historische kern, omgeven door water, bos en heide. Het dorp Halsteren en de kernen Lepelstraat en Heimolen vormen samen de woonkernen in het landelijk gebied van de gemeente Bergen op Zoom. De unieke ligging tussen de mainports Rotterdam en Antwerpen en een rijke cultuurhistorie zijn de belangrijkste kenmerken van de gemeente. Bergen op Zoom kent een goede ontsluiting op de landelijke infrastructuur.
Voorwaarden inschrijvingen
Randvoorwaarden CV
Met een CV wordt bedoeld een overzicht van de werkervaring van de aangeboden kandidaat. De CV is in het Nederlands opgesteld en wordt verstrekt in PDF. De ingediende CV mag maximaal bestaan uit 4 pagina’s dubbelzijdig. In de CV dienen minimaal de onderstaande punten benoemd te worden: * Welke werkzaamheden / projecten uitgevoerd zijn, het werkbestand en uw rol hierin * Start- en einddatum van de werkzaamheden (aantal uur per week)
Indien de CV de bovengenoemde punten niet bevat, kan de aanbieding terzijde gelegd worden.
Overige randvoorwaarden * Indien de opdracht aan een ZZP’er gegund wordt, wordt er gewerkt met een Modelovereenkomst VNG * Kandidaat kan een VOG verklaring overleggen
Vergoedingen
Parkeren: * Een parkeervergunning wordt niet verstrekt door de gemeente Bergen op Zoom. Indien de werknemer een parkeervergunning aan wil vragen kan hiervoor contact opgenomen worden met Parkeerbeheer Bergen op Zoom
Reiskosten: * Woon – werk kilometers worden niet vergoed * Kilometers gemaakt op het werk met de auto kunnen gedeclareerd worden, de vergoeding hiervoor bedraagt € 0,19 per kilometer
Telefoon: * De werknemer dient zelf zorg te dragen voor een mobiele telefoon * De kosten voor de aanschaf en het gebruik van de mobiele telefoon dienen in het uurtarief opgenomen worden
Werkplek: * Door de gemeente Bergen op Zoom wordt een werkplek (bureau) ter beschikking gesteld waarvan de medewerker gebruik kan maken. De medewerker dient zelf een deugdelijke laptop mee te brengen en toebehoren om de werkzaamheden op uit te voeren. Met deze laptop kan de medewerker inloggen op het netwerk van de gemeente Bergen op Zoom
|
| | | --- | | Kom jij ons versterken?
De Gemeente Bergen op Zoom kent een actieve en dienstverlenende organisatie. Betrouwbaarheid staat bij ons hoog in het vaandel. Onze missie is: de vraag van de burger centraal, doen wat we beloven en de bestuurlijke opdrachten met focus realiseren. Samen zetten we resultaten neer waar de Bergenaren trots op zijn. Vanuit onze kernwaarden Betrouwbaar, Betrokken, Vooruit en Voor elkaar zorgen wij ervoor dat wij toegevoegde waarde leveren aan maatschappelijke vraagstukken. Daarbij werken wij samen met partners en zetten wij in op het effectief en efficiënt organiseren van ons werk.
De vakgroep Ruimtelijke Ordening van het Cluster Wonen en Leven draagt in een professionele setting en met veel plezier bij aan de ruimtelijke ontwikkeling van de gemeente Bergen op Zoom. Belangrijke taken van dit cluster zijn de begeleiding en toetsing van ruimtelijke (beleids)plannen zoals bestemmingsplannen en de afhandeling van aanvragen voor een omgevingsvergunning. Daarnaast is het cluster nauw betrokken bij de implementatie van de Omgevingswet. Voor de vakgroep Ruimtelijke Ordening zijn op zoek naar een nieuwe en enthousiaste collega voor de functie van:
Jurist tevens advocaat
(med. Ontw. III)
(op dossierbasis voor max. 20 u per week)
Jouw Profiel
Een ervaren en enthousiaste jurist die tevens gemachtigd is om als advocaat op te treden. Samen met de collega’s van het team oefen je de volgende taken uit: * Juridische advisering op uiteenlopende dossiers; * Voeren en / of begeleiden van juridische procedures bij Rechtbank en Raad van State; * Werkzaamheden in het kader van de verdere uitwerking van Businesscases op het gebied van cultuur, sport en vastgoed/grondzaken; * Contractvorming en advisering mbt (grond)transacties.
Daarnaast werk je met een omgevingsbewuste, professionele, oplossings- en resultaatgerichte houding samen met de andere collega’s van de gemeente. Bij deze samenwerking staat niet het beleid centraal, maar het initiatief en/of de opgave.
Wat verwachten we van je?
Je vindt samenwerken en projectmatig werken een vanzelfsprekendheid en geeft op een enthousiaste richting aan diverse dossiers. Je bent een verbinder, zowel op de inhoud als op de samenwerking. Je zet door en ziet weerstand als een uitdaging en een mogelijkheid om tot een beter resultaat te komen. Daarnaast is het belangrijk dat jij aansluit op de volgende punten: * Universitair werk- en denkniveau met een afgeronde juridische opleiding op universitair niveau. * Aantoonbare werkervaring in de specialismen milieurecht, RO, vastgoed en algemeen bestuursrecht. * Als adviseur ben jij goed in staat om dossiers volledig zelfstandig op te pakken en te begeleiden. * Je bent bestuurlijk sensitief en goed in bestuurlijke samenwerking
|
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox