gemeente Noardeast-Fryslan

Locatiecoördinator (nood)opvang Oekraïne gemeente Dantumadiel en Noardeast-Fryslân

gemeente Noardeast-Fryslan

  • max €65 per uur

  • Friesland

  • 36 uur per week

  • Inkoop
  • 01 januari 2023

  • 31 december 2023

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Locatiecoördinator (nood)opvang Oekraïne gemeente Dantumadiel en Noardeast-Fryslân

Wij zoeken meerdere locatiecoördinatoren
                    (2x 0,89-1 fte)

Als locatiecoördinator:

  • coördineer je het volledige team binnen de opvanglocatie;
  • draag je zorg voor een goede communicatie richting de medewerkers;
  • bewaak je het in-, door- en uitstroom proces;
  • houd je toezicht op het ontvangst- en registratieproces;
  • werk je nauw samen met alle betrokken partijen en ben je hier ook het aanspreekpunt voor;
  • zorg je voor de juiste bezetting van medewerkers, vang je nieuwe medewerkers op en werk je nieuwe medewerkers in;
  • kun je omgaan met tegengestelde belangen en sta je stevig in je schoenen;
  • weet je hoe je moet handelen bij calamiteiten;
  • zodra er spanningen zijn op de locatie, spreek je de vluchtelingen aan op hun gedrag. 


Verantwoordelijkheden

Als locatiecoördinator beschik je over:

  • een hands-on mentaliteit en ben je een aanpakker;
  • probleemoplossend vermogen, je bent initiatiefrijk en besluitvaardig;
  • cultuursensitiviteit en een goed inlevingsvermogen;
  • verantwoordelijkheidsgevoel;
  • de vaardigheid goed te kunnen plannen en organiseren, snel te kunnen schakelen, waarbij je ook het overzicht kunt bewaren.

Wat vragen we van jou?

  • Een afgeronde MBO opleiding;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Flexibiliteit, in uren en dagen evenals de werkwijze. Ook ben je bereid in het weekend en/of ’s nachts te werken.

Wat bieden we jou?

  •  Uurtarief 45-65 euro per uur;
  • Inhuurperiode van 1 jaar, met de mogelijkheid tot verlenging.

Bijzonderheden

  • Wanneer je bij ons komt werken moet je een Verklaring Omtrent het Gedrag hebben.
  • Afhankelijk van de opvanglocatie, kan het meedraaien in een piketrooster (beschikbaarheidsdienst) buiten de openingstijden van de opvanglocatie, tot het takenpakket behoren.
  • De sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdag 3 januari 2023.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Als locatiecoördinator: - coördineer je het volledige team binnen de opvanglocatie; - draag je zorg voor een goede communicatie richting de medewerkers; - bewaak je het in-, door- en uitstroom proces; - houd je toezicht op het ontvangst- en registratieproces; - werk je nauw samen met alle betrokken partijen en ben je hier ook het aanspreekpunt voor; - zorg je voor de juiste bezetting van medewerkers, vang je nieuwe medewerkers op en werk je nieuwe medewerkers in; - kun je omgaan met tegengestelde belangen en sta je stevig in je schoenen; - weet je hoe je moet handelen bij calamiteiten; - zodra er spanningen zijn op de locatie, spreek je de vluchtelingen aan op hun gedrag.
  • Wat vragen we van jou? - Een afgeronde MBO opleiding; - Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; - Flexibiliteit, in uren en dagen evenals de werkwijze. Ook ben je bereid in het weekend en/of ’s nachts te werken.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari of 1 februari 2023 tot en met 31-12-2013 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Wat vragen we van jou? - Een afgeronde MBO opleiding; - Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; - Flexibiliteit, in uren en dagen evenals de werkwijze. Ook ben je bereid in het weekend en/of ’s nachts te werken.
  • Als locatiecoördinator beschik je over: - een hands-on mentaliteit en ben je een aanpakker; - probleemoplossend vermogen, je bent initiatiefrijk en besluitvaardig; - cultuursensitiviteit en een goed inlevingsvermogen; - verantwoordelijkheidsgevoel; - de vaardigheid goed te kunnen plannen en organiseren, snel te kunnen schakelen, waarbij je ook het overzicht kunt bewaren. Bijzonderheden: - Wanneer je bij ons komt werken moet je een Verklaring Omtrent het Gedrag hebben. - Afhankelijk van de opvanglocatie, kan het meedraaien in een piketrooster (beschikbaarheidsdienst) buiten de openingstijden van de opvanglocatie, tot het takenpakket behoren.
  • Als locatiecoördinator: - coördineer je het volledige team binnen de opvanglocatie; - draag je zorg voor een goede communicatie richting de medewerkers; - bewaak je het in-, door- en uitstroom proces; - houd je toezicht op het ontvangst- en registratieproces; - werk je nauw samen met alle betrokken partijen en ben je hier ook het aanspreekpunt voor; - zorg je voor de juiste bezetting van medewerkers, vang je nieuwe medewerkers op en werk je nieuwe medewerkers in; - kun je omgaan met tegengestelde belangen en sta je stevig in je schoenen; - weet je hoe je moet handelen bij calamiteiten; - zodra er spanningen zijn op de locatie, spreek je de vluchtelingen aan op hun gedrag.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox