Gooise Meren

Medewerker financiële crediteuren administratie

Gooise Meren

De opdracht­omschrijving

Opdracht
Een ervaren medewerker crediteuren administrateur met kennis van de gemeentelijke financiën.

Jij zorgt in teamverband voor het op orde brengen van de financiële administratie als crediteur. Telefonische en per e-amil sta je in contact met klanten. Geeft de leverancier aan dat de facturen nog niet betaald zijn? Heeft de factuur wel een inkooporder? Dit zijn voorbeelden ,maar er is meer. .. Je bent bekend met het uitvoeren van crediteurenadministratie.  Volledigheid  en accuratesse is hier essentieel. Intern is het van belang dat je volgt of inkooporders administratief goed verwerkt worden en rappel lijsten voor uitputting van de inkooporder worden door jou gemonitord. Je bent bekend met de terminologie van ERPx en je kunt zorgvuldig werken in Excell. Je bent een teamspeler,  draagt je steentje bij en je hebt geen 9-5 mentaliteit. 

Competenties

  • Accuraat;
  • Analytisch;
  • Communicatief sterk;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Digitaal vaardig;
  • Vaardig met MS Office applicaties Outlook, MS teams, Word, Excell.

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Nader te bespreken, minimaal 2 dagen op kantoor.

Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring en/of kennis van en met Unit 4 ERPx;
  • Aangeboden kandidaat is per direct beschikbaar voor minimaal 28 uur;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met de crediteuren administratie binnen een gemeente;
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

De Wensen

  • Aantoonbare kennis /werkervaring van/met het crediteurenproces "record2report" en "purchase2pay" bij een gemeente;
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar binnen een financiële gemeentelijke administratie;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 8 jaar als medewerker crediteuren administrateur binnen een gemeentelijke instelling.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox