Gooise Meren
geen max tarief
Noord-Holland
36 uur per week
05 juni 2024
05 september 2024
Opdracht
Een ervaren medewerker crediteuren administrateur met kennis van de gemeentelijke financiën.
Jij zorgt in teamverband voor het op orde brengen van de financiële administratie als crediteur. Telefonische en per e-amil sta je in contact met klanten. Geeft de leverancier aan dat de facturen nog niet betaald zijn? Heeft de factuur wel een inkooporder? Dit zijn voorbeelden ,maar er is meer. .. Je bent bekend met het uitvoeren van crediteurenadministratie. Volledigheid en accuratesse is hier essentieel. Intern is het van belang dat je volgt of inkooporders administratief goed verwerkt worden en rappel lijsten voor uitputting van de inkooporder worden door jou gemonitord. Je bent bekend met de terminologie van ERPx en je kunt zorgvuldig werken in Excell. Je bent een teamspeler, draagt je steentje bij en je hebt geen 9-5 mentaliteit.
Competenties
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Nader te bespreken, minimaal 2 dagen op kantoor.
Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox