Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden
max €65 per uur
Utrecht
32 uur per week
17 maart 2022
17 oktober 2024
Organisatie
Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden zorgt voor veilige dijken, schoon water en droge voeten in het zuidelijk deel van de provincie Utrecht en een klein deel van Zuid-Holland. Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden is één van de 21 waterschappen in Nederland. Het waterschap is, net als een gemeente, een lokale overheid. Het Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden (HDSR) bestaat uit een algemeen bestuur, een college van Dijkgraaf en Hoogheemraden en meer dan 600 medewerkers.
Opdracht:
Als Medewerker IT Service Desk geef je ondersteuning aan gebruikers bij vragen, los je storingen op en handel je verzoeken af voor alles wat met IT te maken heeft. Je configureert werkplekapparatuur (laptops, mobiele telefoons), reikt die uit aan gebruikers en beheert ze opvolgend in het gebruik. Verder voer je beheer uit over gebruikersaccounts met bijpassende rechten en licenties.
Vanuit jouw rol ben je het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers voor alle IT-zaken. Je helpt hen zoveel mogelijk zelf met alles, maar als dat niet kan zet je de melding door naar specialisten in de 2e-lijn. Samen met jouw collega’s van de Servicedesk vorm je ‘het gezicht’ van de IT-afdeling. Je gaat daarom dienstverlenend en klantgericht te werk. Ook het administratieve deel van je werk geef je gepaste aandacht, je zorgt voor een adequate vastlegging van de afhandeling van je meldingen in TOPdesk. Om je een beeld te geven van de ontwikkelingen die in de komende periode bij ons spelen en waar je als Medewerker IT Service Desk in je werk onder meer mee te maken krijgt:
Context
Je werkt in de afdeling Informatiemanagement en Automatisering (I&A). Met I&A maken we een inspirerende ontwikkeling door. Centraal daarin staan verbetering van de dienstverlening, beter aansluiten bij de behoeften van de organisatie, professionalisering en wendbaarheid op basis van agile werken. Vanuit de afdeling vervullen we een voortrekkersrol in de digitale transformatie voor de gehele HDSR-organisatie. Daarnaast werken we doorlopend aan het op orde brengen en houden van de basis, met focus op beveiliging en continuïteit. Kortom, een veelzijdige en dynamische werkomgeving.
De afdeling I&A groeit en ontwikkelt zich verder in 2022 binnen de teams Informatiediensten, Automatiseringsdiensten en Regie & Ondersteuning.
Competenties
Je werkt vanuit klantbeleving. Je hebt gevoel voor de behoefte van gebruikers en speelt daar adequaat op in. In je communicatie ben je inlevend en tegelijkertijd duidelijk. Je kunt zowel goed zelfstandig werken als samenwerken met je collega's in het team van de Service Desk. Je neemt initiatief en wacht niet af. Ook in dynamische situaties bewaar je het overzicht en werk je gestructureerd de zaken af. Je bent flexibel, incidenteel werk je buiten kantoortijden.
Daarnaast zijn de volgende competenties ook belangrijk:
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox